Zuid-Korea

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by sjorsje, Aug 14, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wie is er ooit in Zuid-Korea geweest en kan tips geven over wat zeker te bezoeken en wat zeker niet? Of in ieder geval wat de moeite niet waard is. We willen ongeveer 14 dagen in de zomer van 2023 gaan en zijn dan met man, vrouw en dochter van 14.

Knuffelmonster likes this.
  2. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

Nov 15, 2014
    792
    285
    63
    Toevallig wilde ik net dezelfde topic openen. We willen ook graag volgend jaar of dan het jaar er naartoe gaan. Hebben al gelezen dat er meerdere paleizen zijn en dat de verandering van de wacht leuk is om te zien. Verder schijnt Itaewon een leuk gedeelte te zijn. Naar Jeju eiland lijkt ook leuk, een soort Zuid-Koreaanse Hawaï. Verder willen wij sowieso naar het DMZ (Koreaanse gedemilitariseerde zone) tussen Noord-Korea en Zuid-Korea.

sjorsje likes this.
  3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Mijn man is een paar keer geweest. Ik zal het hem vragen.

Wij willen ook ergens rond die tijd gaan 2023/2024. Dan eerst Japan ( mijn favoriet), Zuid Korea en als laatste Thailand ( woont een vriend van ons). Dan proberen we wel een maand te gaan.

Mijn man is het meest rond Busan geweest trouwens.

Ik ben zelf heel erg van historische architectuur dus ik zou zelf zeker gaan in Korea voor de paleizen. In Japan ben ik juist weer heel erg van het futuristische en de gekkigheid.

Knuffelmonster and sjorsje like this.

Share This Page