Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie het liefst kamperen, qua plaatsen. Op afgeschermde plekken, of op veldjes? ik zet er even een polltje bij...
Hou wel van wat privacy maar een beetje reuring mag wel en nu zoontje 3 is wint de reuring het van de privacy. Wij kiezen dus voor een klein veldje...en hopen dat er daar dan wat leeftijdsgenootjes voor zoontje zijn en als die dan ook nog gezellige ouders hebben dan hebben we net als afgelopen zomer een topvakantie
Ligt er maar net aan. Vroeger (zonder kinderen) liefst wel afgeschermd en privacy. Met kinderen zou ik de voorkeur geven aan een veldje. Liefst met een speeltoestel in het midden.
Ik kampeer het liefst in een hotel met wifi; in een eigen kamer. Jacuzzi is optioneel, maar wel wenselijk.
Een klein veldje met een speeltoestel en zandbak in het midden. Bij afgeschermde plekken en heggetjes heb je veel minder zicht op een weglopende peuter.
Ik vond het zelf vorig jaar zo moeilijk een camping te vinden met veldjes (ik zocht in duitsland overigens) - iedereen lijkt tegenwoordig privacy te willen en afgeschermd te willen zitten. Of in elk geval: Dat zie je op de campings, vandaar dat ik wel benieuwd was. Speeltoestel in het midden is dan inderdaad perfect. Al is het maar een zandbak maar dan heb je een punt waar de kinderen bij elkaar komen op het veld.
nou gaan wij meestal naar Italie en daar heb je bijna nooit veldjes met een speeltoestel in het midden..... maar daar is het in de zomer ook erg warm. Ik zou dan voor half afgeschermd kiezen vanwege de schaduw
veldje met toestel in het midden, maar als wij camperen doen we dat met 5 kleine kinderen, die van mn zus (binnenkort 6 kleine kinderen dus ) en die 3 van mij. Ze spelen samen en we hebben dan 1 caravan en 2 grote tenten naast elkaar staan. Oh ja en 7 volwassenen.
Maakt mij niet uit, zolang we de tent maar kunnen zetten, er een aansluiting voor elektriciteit in de buurt is (we daar niet half de camping voor rond moeten) en we de wagen in de buurt hebben. Een paar bomen als schaduw in Zuid-Frankrijk kan ook praktisch zijn maar is niet verplicht. Wij zitten overdag toch zelden op de camping (vertrekken 's ochtends na 't ontbijt en komen meestal niet voor 7 uur terug op de camping - meestal houden we 1 lazy lees- en eventueel zwemdag), dus een zwembad is ook handig meegenomen maar geen vereiste.
Ik heb gekozen voor half afgeschermd. Ik vind het contact met andere kampeerders heel leuk/gezellig maar onze hond is niet zo van alle gezelligheid. Hij ziet er erg schattig uit en zeker toen ons ander hondje nog leefde (mini beestje) kwamen er erg veel kinderen op af wat onze andere hond dus niet fijn vond. Wij kiezen dus altijd een afgelegen plekje maar wel met wat buren.
Ben voor half afgeschermd gegaan. Ik wil wel wat contact, maar ik vind privacy ook belangrijk. Ik ga voor mijn rust en gezin op vakantie. Daarnaast zijn de kids nog wel klein. Maar goed wij gaan altijd op de bonnefooi dus we weten nooit waar we terecht komen.
half afgeschermd, hoewel de meeste campings waar wij zijn geweest geen heggen of iets hadden tussen de plaatsen, dus gewoon een plek in een laantje. Misschien dat we dit jaar wel een plek op een veldje doen, als die er is..
Ik vind een veldje met een speelplek in het midden het leukst. Vooral in Nederland kun je dat goed vinden, bij SVR-campings of zo. In het buitenland zijn het vaak straatjes, dan heb ik liever wel wat heggen eromheen, voor de privacy, anders heb je soms wel aan drie kanten buren die op je bord mee kunnen kijken.