zuid Limburgse mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamaweentje, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    hallo dames!

weet niet of dit topic al bestaat, ik vond het in ieder geval niet!
    dus bij deze: zijn er nog meer mama's uit het zuiden des land??

liefs mamaweentje

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ja ik haha :D:D maar volgens ,mij bestaat dit topic al ;)

3. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    ohh hahaha kon het nergens vinden.. denk dan begin maar een nieuw topic :D welkom in ieder geval haha.. hoop dat er hier nog meer mama's uit limburgs zitten!

waar kom jij vandaan? aan je gegevens te zien vaals als ik het goed heb?? hoogste punt van nederland... of lig ik zo achter in mijn aardrijkskunde? ;)

4. cindybaby71

nee je hebt precies gelijk hoor,en jij uit landgraaf zo te zien :D

5. cindybaby71

ik zie dat onze kinderen bijna even oud zijn hihih en ik heb ff in je album gespiekt :D zo aan het dekentje en mutsje van je kleine te zien, ben je ook in heerlen bevallen?;)

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo meiden..

Ook hier een Zuid/limburgse mama in spe.. Wij verwachten onze eerste in sept.. Er bestaat idd al zo´n topïc alleen is er nooit wat te beleven, hopelijk in deze wel..

Owja, ik kom uit Heerlen..

Nou tot babbels!

7. cindybaby71

welkom hier,en gefeliciteerd nog met je zwangerschap ;)

8. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    welkom Amigo! en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    eerste kindje? hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe... zag in je naam staan 1985, ben je in dat jaar geboren? ik namelijk wel.. altijd in Heerlen gewoond?

@Cindy
    ja ben indd in Heerlen bevallen niet te missen he met de mutjes en dekentjes!
    zie dat jullie al 3 kindjes hebben phoe respect vind 1 al uitputtend af en toe haha..
    onze kleintjes schelen indd maar weinig in leeftijd. wanneer ben je bevallen? Milan is 17-11 geboren 5 weekjes te vroeg maar hij doet het steeds beter.. om half 11 heeft ie de eerste keer fruithapje gekregen :D hij vond het maar niks, keek me echt aan van mama dat is koud dat moet gewarmd haha.. maar heeft toch een half potje opgegeten.

hoop dat zich nog meer limburgse mama's melden maar volgens mij zijn we in de minderheid hier

9. cindybaby71

ja ik heb 2 kinderen van mijn exman en deze is de eerste van mijn huidige man :)

ik ben 29-11-2009 bevallen ook in heerlen haha

ik wilde ook eens beginnen met war fruit te geven ;) ze heeft volgens mij niet meer genoeg alleen aan de fles.
    maar mag ik al een beetje geven denk je?

10. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    ja ik zou het gewoon proberen als ik jou was... ik dacht bij Milan toen hij 3 maanden was ook dat hij niet genoeg aan de fles had, nu drinkt hij zowiezo ontzettend slecht dus ik denk kan niet meer dan proberen. maar ik merkte dat hij het toen nog echt niet wilde, maar een vriendin van me is ook bij 3 maanden begonnen en haar kleine meid heeft meteen een heel potje leeggegeten!

Milan krijgt ook al een dikke 3 weken pap in de fles, op de verpakking staat vanaf 4 maanden ik hou me niet echt aan die dingen ik probeer het gewoon en als hij het niet wilt dan merk ik dat snel genoeg.
    als was die pap geen goed idee hij drinkt nu de fles niet meer leeg als er geen pap inzit, heb het maar ff nagevraagd en 1 tot 1,5 schep kan geen kwaad.
    miss als het fruithapje niet lukt eens een lepel pap in de fles erbij doen, dat verzadigd Milan in ieder gevaal onzettend goed haha..

slaapt jullie kleine uk al door 's nachts?

11. cindybaby71

ok ja dat kan ik natuurlijk ook eerst eens proberen om pap in de fles te doen ;)(niet aan gedacht eigelijk hihih)

ja ze slaapt gelukkig wel door van 19uur s'avonds tot 6uur,dan krijgt ze een fles bij mij in bed en daarna slaapt ze nog tot een uur of 8/9 :)

trouwens zat je niet ook bij de dec 2009 mama's topic?

12. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    ohh ben jaloers op je! hahah Milan slaapt nog steeds niet door.. komt iedere nacht toch nog wel 2x en om 5 uur is het helemaal gedaan met de rust haha.. terwijl hij toch om 11 uur 's avonds de laatste fles krijgt, heb van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. ben af en toe echt helemaal op! maar dan kan hij gelukkig bij zijn opa en oma logeren.

ja zat ook bij de december 2009 mama's! jij ook???
    ja ze hebben nu weer een nieuw topic bij de mama's maar daar wordt vaak zoveel geschreven heb ik vaak geen zin om dat allemaal terug te lezen, dus dat staat even op een laag pitje.

is erg stil hier he.. denk dat er niet veel limburgse mama's zijn :(

13. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Ik ben een Zuid-Limburgse mama in spe.. mag ik er ook bij :D?
    Er is idd al zo'n topic, maar daar gebeurt niet zo veel. Hopelijk in deze wel!
    Ik ben zelf 24 jaar, verwacht ons eerste kindje in september en kom uit Hoensbroek.

14. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    @ eclipse

tuurlijk mag je erbij :D
    proficiat met je zwangerschap!! eerste kindje??
    hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?

hoop indd ook dat hier wat meer gaat gebeuren als bij het andere topic, na wat zoeken heb ik het gevonden maar daar gebeurt indd niks! maar blijkbaar zijn er niet zoveel limburgse mama's

15. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Jeeeej :D!
    Dank je wel. Het is idd ons eerste kindje.
    Zwangerschap verloopt tot nu toe ook goed. Alleen last van moeheid.
    Morgen heb ik de 12 weken echo.. spannend!

16. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    ohhh spannend!! vond de echo altijd zooo mooi ook al heb ik er over de 30 gehad iedere keer vond ik het weer speciaal :D geniet er lekker van morgen..
    hier ook het eerste kindje (van ons samen dan mijn vriend heeft een kindje uit een vorig huwelijk) phoe toch wel zwaarder dan ik had gedacht, maar op een gegeven moment weet je niet meer beter en dan zie je die big smile op dat gezichtje en ben je alle moeheid weer vergeten :D

moeheid had ik ook zo tijdens de zwangerschap, raad je echt aan om zoveel mogelijk rust te nemen als je eraan toe komt!! anders breekt het je op een gegeven moment echt op

17. cindybaby71

reageer ff snel, hier man ziek dus heb ff geen tijd hahaha

(NEEM AAN JULLIE WETEN ALS EEN MAN ZIEK IS :( :D)

18. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    hahaha weet er allessss van! de wereld is vast aant vergaan in zijn ogen toch?? haha beterschap voor hem ;)

19. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    @ eclipse hoe was je echo?????? vertel vertel vertel! foto's??

20. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ mamaweentje: Echo was supergoed gegaan :D! Hebben alles zo goed kunnen zien! Was zelfs aan het springen en flink aan het bewegen. Zo mooi om te zien :D. Heb de foto's in het album gezet!
    Denk dat zo'n kindje idd alles wel goed maakt. Bedankt voor je tip!

@ cindy: Haha ja, daar weet ik alles van! Beterschap gewenst.

Deel Deze Pagina