@ eclipse wat een mooie foto's!! Milan was ook altijd zo druk op de echo's bij de 12 weken echo lag hij geen moment stil. heb ontzettend veel echo's gehad en iedere keer weer lag hij rond te stuiteren haha.. wanneer ben je precies uitgeteld? mijn zusje is ook zwanger die is 7 oktober uitgeteld. @cindy manlief nog steeds aant "doodgaan"?
reageer maar even snel pfffffff dochterlief is ook al ziek nu :x heel veel slijm in de keel ,krijgt nauwelijks lucht.zielig manlief gaat weer wat beter8) reageer later wel op ''iedereen"
@ mamaweentje: Dank je . Ik ben 29 september uitgeteld. Scheelt niet veel dus met je zusje. @ cindy: Beterschap met je dochter. Hoe is jullie weekend tot nu toe? Ben vandaag naar de Prenatal en Babydump geweest. Vanavond nog naar de bios.
Hallo Allemaal, Hier nog een Limburgse mama. Mijn zoon (Roan) wordt 2 April alweer 1 jaar. We wonen in Geleen, dus ik dacht ik kom hier ook maar eens meekletsen!
@xlns welkom! leuk dat je mee komt kletsen.. @eclipse.. ja scheelt indd niet veel, wie weet beval je op mijn verjaardag de 24ste september ohhh verslavend he die baby winkels! wij hebben bijna alles bij babydump gekocht, de babykamer kinderwagen etc.. maar bij prenatal shop ik graag voor kleertjes.! wij hadden(hebben) ook een leuk weekend gisteren naar een verjaardag geweest was super gezellig maar ook erg laat geworden (gaaaap) waren pas om half 12 opgestaan, milan is bij opa en oma slapen dus dan kan dat vandaag gaan we niet zoveel doen, manlief heeft pijn aan de rug en tja we weten er allemaal alles van dan is de wereld dus aant vergaan hahaha.. @cindy ohh de kleine meid ziek dat is helemaal niet leuk.. milan is gelukkig net van de verkoudheid af, maar was echt zielig krijgen helemaal geen lucht enz en zo'n kleintje kan je natuurlijk ook niet zomaar wat geven. heel veel beterschap voor de kleine
Hallo Hier nog een moeder uit Zuid-Limburg uit Bocholtz. Ik heb al een zoon van 8 en ben nu 30 wkn en 6 dgn zwanger. Leuk om eens een paar dames uit de omgeving te zien (Lezen).
welkom nadine29 wordt toch nog eens wat met dit topic, we hadden de hoop al op gegeven dat er meer limburge mama's waren...! bijna tegen het einde aan he.. heb je een goede zwangerschap tot nu toe?? aan je banner te zien ook genoeg elende meegemaakt
@ mamaweentje: Haha, wie weet idd . Babywinkels zijn idd verslavend. Bij babydump gaan we ook voor het kamertje en de wagen. Prenatal vind ik ook vooral leuk voor de kleertjes en de kleine spulletjes. Gaat het al iets beter met de rug van je man of vergaat de wereld nog steeds haha? @ Nadine: Welkom erbij . Jij bent idd al tegen het einde aan.
Dank je voor de verwelkoming Ja ben nu +/-31 weken \0/ alleen de preciese uitgerekende datum is niet zo bekend volgens normale cyclus 28 mei, volgens mijn cyclus 26 mei en volgens de echo 24 mei. dus wordt spannend mij maakt het niks uit als hij maar niet op 23 mei komt want dan heb ik de communie van mijn oudste zoon Ik heb idd 2 miskramen gehad met +/- 5 wkn dus erg vroeg. Maarja men heeft het niet voor het kiezen. Maar de zwangerschap gaat redelijk heb wat last van rugpijn maar verders gaat het super. Kamertje is zover klaar op een paar kleinigheidjes nog dus baby mag komen over 9 wkn
@ Nadine: Zul je dan zien dat het extra op 23 mei komt . Vervelend dat je 2 miskramen hebt gehad, maar gelukkig is het nu goed gekomen.
Hoi wat leuk een topic voor de zuid limburgse dames. ik zelf kom uit Brunssum en heb een dochtertje van 5 maanden.
hallo dames, even een kort berichtje van mijn kant, heb niet alles terug gelezen kom alleen even zeggen dat ons mannetje in het ziekenhuis ligt... hij is vanmorgen 3x gestopt met ademen... hij ligt nu in het ziekenhuis aan de hartmonitor... vind het zooo erg ben de hele dag al aan het huilen, jullie zullen me even een paar daagjes moeten missen wil natuurlijk zoveel mogelijk bij Milan zijn.. liefs
Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Ik druk heel hard mijn duimen dat alles goed komt. EN tuurlijk is het begrijpelijk dat je niet online zult zijn. Ga lekker naar je mannetje toe. We denken aan jullie.
Mamaweentje heel veel sterkte met jullie kleintje! Hoop dat hij snel weer opknapt en na huis kan.. Sterkte!
@mamaweentje, hier draaien ook de duimen dat Milan er weer snel bovenop is. Nogal logisch dat je zoveel mogelijk bij hem wil zijn. Hebben ze wel enig idee hoe het kwam dat hij stopte met ademen? Het lijkt me heel erg eng als dat gebeurt. @shoppen: Ja... babyspullen shoppen is nóg leuker dan kleren voor jezelf kopen. Gisteravond zijn we even naar Tuddern gereden en heb me lekker even laten gaan bij Ernstings Family! De buit bestaat uit een zomerjasje, 3 tshirtjes, 1 romper met polokraagje, 2 longsleeves, 1 trui, 1 vest en nog een berg sokken. Het leukste was dat ik net 53 euro kwijt was voor alles bij elkaar! @Nadine29: Wat fijn dat deze zwangerschap wel goed verloopt, ik heb zelf ook een keer een vroege MK gehad voor mijn zwangerschap van Roan. Ik was gelukkig redelijk snel weer zwanger. Inderdaad maar hopen dat die kleine niet besluit dat 23 Mei 'de dag' is. Zelf hebben we dit weekend een fietsstoeltje gekocht en op mijn fiets gezet. Nou, het hele weekend regen natuurlijk. Gisteren ook niet kunnen testen ivm met ons shoptripje en vandaag heb ik na mijn werk een cursus tot 21.00 uur vanavond. Gelukkig hoeven we nog maar twee keer en dan zit de cursus erop.
@Mamaweentje, heel veel sterkte met milan ik hoop dat hij snel opknapt! toch niet het rs virus he? aan alle nieuwkomers welkom hier is bijna iedereen weer opgeknapt,alleen voel ik me nu een beetje grieperig pfffffffff wordt tijd dat de zomer weer begint
@ Miron: Welkom erbij @ mamaweentje: Jee.. wat erg zeg . Hopelijk is hij snel opgeknapt. Weten ze ook al hoe het komt dat hij stopte met ademen? @ xlns: Leuke spulletjes heb je gekocht! @ cindy: Dus nu hebben ze jou aangestoken? Beterschap! Hier verder niks te melden. Heb een rustige dag vandaag .
@ mamaweentje: goh das schrikken ik hoop dat hij snel beter is en weer naar huis mag. @ xlns: Leuke spulletjes en inderdaad niet duur. Ik vind het ook belachelijk om voor een truitje 15 euro te betalen en ze kunnen het dan net 3 maanden of minder lang aan. Ik kijk daarom ook graag op marktplaats voor 2e hands kleertjes. En volgende week is in Brunssum in de Brunahal een 2hands kinderkleding beurs.
@Cindybaby38: Ja dat zul je altijd zien, zijn de kids bete,r dan beginnen papa en mama. Gaat hier ook regelmatig zo dat Roan af en toe niet helemaal lekker in zijn vel zit en een paar dagen later denk je dan "Ahhh, dus dat was het" wanneer je het zelf ineens ook hebt. @Miron: Goed dat je het zegt van die beurs in Brunssum, eens kijken of ik mijn vriend zo gek krijg om te gaan 'kijken'. Voor die kleintjes vind je toch altijd wel wat Zelf ben ik na een lange (saaie) dag eindelijk thuis. Ik vind de cursus op zich best interessant maar het is een beetje lang, eerst werken en dan nog 8 uur 'les' erachter aan. Zo na het eten kan ik me meestal ook niet meer echt concentreren. Morgen snel naar huis na het werk, hopen op mooi weer en dan lekker Roan in het fietszitje zetten en even met hem naar de winkel. Roan is de laatste week enorm aan het veranderen. Hij doet nu alles na wat wij doen. Kiekeboe met zijn handjes voor zijn ogen, dingen/geluiden na proberen te zeggen, zijn knuffel de fles proberen te geven... Zo lief! Daarnaast heeft hij eindelijk 'hiep hiep hoera' te pakken, wij zeggen hiep hiep en dan doet hij zijn handjes in de lucht. Leuk voor volgende week met zijn verjaardag! Nou... ik ga lekker slapen! Slaap lekker allemaal!