hoi hoi... hier gaat ie goed ik lees net je verhaal... phoe wat een verhaal zeg....! je moet er maar het geduld voor hebben, zou niet weten of ik daar zolang zou volhouden daar ben k heel eerlijk in... bij ons was het meteen de eerste keer raak, terwijl me gezegd was je hebt overgewicht je slikt al 13 jaar de pil blabla.. wat dat betreft zijn we "gezegend" heb echt respect voor jullie!! voor de rest is het erg stil hier he... maar ja is wat jij zegt we maken het met ons 2en wel gezellig haha...! hier was de ziekenboeg aan de gang eerst mijn vriend toen ik en nu milan vandaar dat ik een tijdje niet ben geweest maar ik kom weer gezellig mee kleppen hoe is het inmiddels met je afvallen??
Hier ook alles ok! Joris heeft de waterpokken overleefd, paar dagen ziek geweest en nu oh zo vervelend Bah! Is elke keer als die ziek is geweest, alsof even alle energie wat hij die dagen gemist had dubbel en dwars eruit moet... Maar ja, hopen dat het steeds beter gaat @ Dani -> las al 5,5 kilo kwijt! En wanneer heb je weer een weegmoment? Of hou je het dagelijks bij?
@minimuisje gaat het beter met je kleine man? ik weg altijd vrijdag ochtend omdat het ook de dag van mijn operatie was dus 1 x per week is goed. soms nog de nijging om tussendoor even te wegen maar oke! @mamaweentje dan mag je idd gezegend zijn! ik wil nog wat afvallen en dan weer ïntensief" voor een kleintje gaan! ben inmiddels 5.5 kilo afgevallen en wil voor eind mei nog 6 kilo afvallen en met de beweging enz wat ik heb komt dat wel goed!! Is ieereen bij jullie weer beter???? wij gaan vanavond en morgen in de tuin werken (tegels leggen en terras ophogen) dus zal dan weinig hier zijn! heb wel vakantie nu t/m 8 mei en dan kan ik gebeld worden voor stage!!! dus kan gezellig hier kletsen!!!