Iemand ervaring met dit park? Zojuist gewonnen op vakantie veilingen voor een leuk prijsje , maar word niet echt blij van de dingen die ik lees. Hoop dat er ook mensen zijn met positieve ervaringen. Er is gelukkig in de omgeving genoeg te doen en we hebben een abo op de Efteling .
ojee.... mijn positieve ervaringen zijn er alleen van toen het camping 't Hoekske' was en we met onze caravan daar kwamen. Maar dat is alweer 25 jaar geleden.. en helaas is het niet ten goede veranderd sinds die tijd. Succes! Hopelijk kun je nog wat positieve ervaringen vinden.
Wij zijn er 3-4 jaar geleden een weekend geweest. Was prima. Mooie omgeving, via de achteruitgang sta je in de bossen. Zwembad goed genoeg. Was toen 100 euro voor een paasweekend (ook vakantieveiling). Niet duur, dus ik verwachte niet veel meer. Er us animatie, onze dochters hebben nog op een pony gereden. Stacaravan ('chalet') was ook goed. Schoon, vrij nieuw, ruimte genoeg. Het was alleen een vrij kaal park qua bomen enzo.
Dat is inderdaad sowieso leuk, die achteruitgang en als je via de bospaden een klein stukje loopt kom je zo bij een meertje en bij de duinen, heerlijk om met de kinderen te struinen
We gaan er gewoon het beste van maken. Gelukkig word er mooi weer voorspeld dus zullen we niet veel in het huisje te vinden zijn dat scheelt alweer.
Ai, ik heb jaren geleden eens een topic geplaatst over de 'Droomgaard' hier op ZP. Wij zijn daar toen meteen de eerste dag weer vertrokken, na een absurde ruzie bij de receptie (en we waren niet de enigen die daar ruzie hadden..). Ik hoop ontzettend voor jullie dat het in de tussentijd positief veranderd is daar, maar als de reviews op internet nog steeds zo slecht zijn, ben ik bang dat dat niet het geval is.. Hele dagen naar de Efteling dan maar, dat is altijd goed! ♥
We zijn inmiddels aangekomen en het valt ons echt reuze mee. Super schoon huisje en van binnen ziet het er ook super uit. Er is dus het een en ander positief veranderd gelukkig.
Ik ging er ook een beetje met tegenzin heen, maar uiteindelijk viel het reuze mee! Je moet er zelf natuurlijk wat van maken geniet lekker van je weekendje weg!!