Over 50 minuten barst het hier thuis weer los: de F1 koorts is al duidelijk aanwezig. Uur geleden kleintje van 4,5 week gevoed maar slapen lukt niet meer. Mijn vriend en ik gaan zo maar vast naar beneden. Zijn er nog meer fans al wakker??
Ja maar dan per toeval. De jongste is al wakker. Maar hij zit een filmpje te kijken op mijn bed, ik vind het te vroeg om op te staan ivm de nieuwe tijd. Ik volg de liveblog en straks zet ik de tv aan.
Mijn man keek ook weer. Ik ben niet zo'n race fan. Als N een racewagen ziet, dan zegt ze Max Verstappen
Hier ook lekker vanuit bed gekeken, jammer dat het een beetje een saaie race was, maar dat vind ik eigenlijk altijd wel van Melbourne. En Max heeft z’n pechrace nu maar vast meteen gehad, kan hij vanaf nu gewoon lekker vlammen
Nou, we gaan (hopelijk) een inhaalrace krijgen, met Max en Hamilton die naar voren willen. Ik ben benieuwd, zou wel eens een leuke race kunnen worden!
Yesssss 2e overwinning voor Seb Jammer dat Kimi geen finish had vandaag Forza Ferrari! Leuke race verder