weer voedings vraag..

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door sarah25, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah25

sarah25 Lid

22 nov 2006
    37
    0
    0
    ik ben nu overgestapt van borst naar fles vanwege mijn allergie, ik wou het eerst afbouwen maar ben in 1 keer gestopt. ik kon het niet meer volhouden zonder mijn medicijnen was helemaal ziek geworden. Ik voel me nu weer beter nu ik weer mijn medicijen slik maar de flesvoeding gaat niet goed.
    Ik had eerst nutrilon maar daar kreeg ze gelijk uitslag van.
    Nu gebruik ik friso maar dat gaat ook niet goed.
    Ze drinkt heel weinig uit der fles ze is nu drie maanden maar drinkt maar 120 ml.
    Soms gaat het wel goed maar af en toe als ik de fles wil geven begint ze te huilen. Het lijkt of ze krampen heeft. Maar misschien is het ook wel dat ze mijn borsten mist.?..
    Ik heb nu zo veel spijt dat ik ben gestopt.
    Ik heb nog nooit mijn kinderen de fles gegeven en heb er ook geen verstand van ik weet niet wat ik er aan kan doen.
    Ze heeft ook niet vaak ontlasting en het is nu groen is dat normaal?
    Ik ben helemaal radeloos.... :cry:

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hallo,

Ik neem aan dat je hypo-allergene flesvoeding bent gaan geven. Houdt haar wel goed in de gaten dat ze niet op de voeding reageert, dit omdat jezelf last van allergie hebt en de kleine dus een verhoogde kans heeft. Dat het ontlastingspatroon nu anders is, is normaal. de kleur zou ik me ook niet druk over maken. Ontlasting kan van geel tot groen zijn.
    Wat betreft de hoeveelheid: probeer haar wat vaker aan te bieden zodat ze toch genoeg vocht binnen krijgt. Meestal zie je na enige tijd dat het goed gaat, maar ook voor de kleine meid is het wennen.

Ilja

Deel Deze Pagina