Wat is toch de radio reclame die steeds voorbij komt op 538?? Je hoort een man wat zeggen (wat ik niet versta) en dan 2 of 3 keer het woord muffinpurperkurk ofzo iets... wat is dit toch steeds? Iemand enig idee
hoe irritant is dat!!! is al de hele week ook op 3fm!!! heb al geprobeerd te googlen (dat zal de bedoeling wel zijn van die reclame...) maar ik heb geen idee!
Volgens mij zeggen ze iets met burger en iets met muffin. Lijkt wel een rare reclame van de grote gele M
ik zie hem net ook op tv!! (eerste keertrouwens!) het is een reclame van Chevrolet... 4 mensen in een auto wat bestellen bij een afhaal iets.. Beetje vaag wat het met auto's te maken heeft maar goed
Hahaha! Ja, ik zie 'm net ook voor 't eerst op TV. Snap 'm overigens nog steeds niet echt, maar tis dus een auto-reclame. De grap is volgens mij dat een groepje vrienden een soort neptaal heeft bedacht en daarmee dan in een drive-through wat probeert te 'bestellen', wat natuurlijk erop uitdraait dat de mensen die de bestelling proberen op te nemen er niets van snappen. Beetje flauw, maar houdt de gemoederen dus wel bezig
Ik heb hem ook alleen op tv gezien en dacht dat het met Star Wars / Star Trek te maken had (ken ze beide niet....de liefhebbers zullen me haten omdat ik ze in 1 zin noem...hahaha)
Chevrolet Spark bestuurders zouden hun fantasie gebruiken, niet standaard zijn, humor hebben, jongen inventief en beetje baldadig zijn. De maker heeft geprobeerd de auto een bepaalde uitstraling te geven. Het is dus geen typische gezinsauto. het is dus geen super sportieve wagen Het is dus geen economisch zunige auto. Het is een auto voor originele, anders denkenden Tenminste.. dat willen de makers ons laten geloven, vandaar dat taaltje...
Whahaha, ik heb m echt al 100 keer op tv gezien. (ja sorry, tv staat hele dag tijdens t poetsen aan, hihi) Maar vindt t een heel leuke reclame.