sinds mijn zoontje naar buiten mocht heb ik geprobeerd iedere dag met hem een flink stuk te gaan wandelen, vanuit de gedachte dat het wel lekker is voor ons allebei om iedere dag een frisse neus te halen. Maar de laatste weken is de temperatuur nogal gekelderd en vandaag was het helemaal vreselijk koud. Doe ik er nu nog wel goed aan om iedere dag een dik uur te gaan wandelen? Is een frisse neus voor baby's "gezond" of is het met dit koude weer beter om eens een keertje binnen te blijven met m?
Als je hem gewoon goed inpakt kan je best met hem naar buiten hoor. Ik ben wel van het soort dat gelooft dat een frisse neus halen goed is voor iedereen.
Ja hoor hier ook zowat iedere dag naar buiten. Als het regent gaat de regenkap eroverheen. maar dan nog... lekker naar buiten. Vandaag ook. En i.d. wel lekker goed inpakken natuurlijk. Vroeg het me ook af hoor, en stelde de vraag op het cb en daar zeiden ze dat het zeker goed was en dat ze zouden willen dat alle ouders dat deden.. !
Ik vind het zelf dus niet zo'n prettig idee. Baal ook van het weer want heb het gevoel opgesloten te zijn. Sacha is nog zo klein, weegt 3600 gram nu. Had het zelf ook aan cb gevraagd en die zeiden ook gewoon doen. Desnoods tussendoor even thuis tempen en kruikje in de bak. Maar ik blijf het moeiijk vinden
Ik heb het altijd wel gedaan, hoor. Ook toen vorig jaar al die sneeuw was gevallen en het eigenlijk haast geen doorkomen was met die wagen; ik moest en zou elke dag naar buiten met die kleine. Voor mezelf, maar zeker ook voor hem. Lekker warm ingepakt (hij en ik, haha) en eropuit! Al is het maar heel eventjes om naar de supermarkt te gaan, maar buiten zijn is iets wat ik ook gewoon nodig heb.
ik ben ook een echt buitenmens, vanmorgen nog gewandeld, mijn tenen waren zowat bevroren, maar mijn meisje had het lekker warm in de wrapper..
ja hoor gewoon doen ik loop ook elke dag met de kleine buiten zowel lekker voor mezlef als voor haar want als ik niet ga zit ik met een jengelend kind ze weet nu al dondersgoed dat wel elke ochtend na de eerste fles een loopje doen doe ik het niet dan weet ik dat het na een half uur krijsen is tot ik haar in de wagen zet dus ik moet wel hihi gewoon lekker warm inpakken of zoals de andere dames al zeiden eventueel een kruikje erbij...
Ja hoor lekker naar buiten, goed voor de weerstand ook. Lekker warm inpakken, kruikje erbij, regenkap er des noods op als het waait met dit koude weer. Quinn is een nov kindje, en ik liep ook iedere dag buiten sinds hij naar buiten mocht. Heerlijk
ja ik zou ook gaan. HEERLIJK !! Allebei lekker warm inpakken en we gaan ervoor. Een goede manier om even een boodschap te doen en mezelf weer even lekker op te frissen. Ik word er zo gammel van om de hele dag binnen te zitten.... dus ik gok erop dat het voor onze Tycho ook zo is ( hihi hij kan nu nog niet kiezen) Straks ga ik even naar het inloopspreekuur van het CB en daarna wandel ik even naar het tuincentrum. Liefs sassie
Ooh heerlijk buiten zijn! hier gaan we iedere dag...mijn dochter speelt nu zelfs nog buiten achter op de plaats! (wel om het half uur ff komen warmen binnen hihi) En het is een klein kaboutertje, met haar rode neus en warme puntmuts! Heel lief, en ik sta erbij te kouwkleumen dus ga wel eens naar binnen toe.......ze heeft meer koude gewenning als mijzelf. Maar is toch lekker, warm inpakken en gaan met die banaan, je word vanzelf warm van het lopen. En de kleine zit goed ingepakt of een kruik erbij!! Veel plezier. Groetjes, Miranda
Ik vind het zelf ook erg lastig om dit nu te doen met die kou. Thijs is een beetje snotterig en ik hou hem dan gek genoeg liever binnen omdat de overgang naar buiten dan in mijn ogen misschien te groot is....of is dat overbezorgdheid? Een kruik erbij wordt het dan niet veel te warm? want je hebt een romper, shirt, broekje, sokken, jasje, deken en dan de kinderwagen die helemaal afgesloten wordt.... Vind het wel lastig zeg, omdat ie bijna een maand is en zoals ik al zei niest en beetje snotterig is durf ik het eerlijk gezegd niet...wat zouden jullie dan doen?
ik vind het juist lekker voor hem....altijd maar zo warm ingepakt vind ik niet goed...hij heeft eht ook heel snel warm...dus die kou tegen zn gezichtje...(als dat eigenlijk gebeurd, beschut met kap en dekje en warm ingepakt, maargoed) is juist lekker voor em...hij vind het ook prachtig
Juist als ze verkouden zijn lekker naar buiten gaan. Niks zo gezond als deze kou. Kunnen ze lekker hun bacillen kwijt raken. Lekker warm aankleden en lekker gaan wandelen.
Ik ging altijd, behalve toen het spekglad was. Nu met de sneeuw is het rond het vriespunt; lekker! Tip: lekker vaseline of weer- en windbalsem van Weleda op het gezichtje smeren!
jaa lekekr, ik ga zo de deur uit...lekker in zn skipak ingepakt...idd vaseline/bepanthen op de wangetjes!!
ik denk dat ik vanmiddag naar mn schoonouders ga wandelen. Is een uurtje wandelen denk ik of zou dat te koud zijn voor Tycho? Heerlijk met dit weer hoor ! Kan niet wachten op nig meer sneeuw en kou
ik ook 3kwartier/uurtje...baby zit toch ook beschut in wagen....kap+dekje evenueel dekentje?...waarschijnlijk valt ie ook in slaap ofnie?? ik denkd at het wel lekekr is die kou voor zoonlief,...hij krijgt het echt niet ineens heeel koud..