Thx Bd 1 klein puntje van kritiek we hebben maar 1 preitje toch? Misschien kunnen we nog ff vragen of de titel klein beetje aangepast kan worden, aangezien we denk ik toch best redelijk lang met dit topic gaan doen. Haha, voel me echt een zeikerd eersteklas!
volgens mij zit ik hier dan goed, alhoewel ik helemaal geen juli mama ben.. mijn oudste spruitje ligt hier te slapen en de andere 2 vast ook. Het gaat alweer wat beter met mijn allerkleinste, maar nog wel ziek. Lig nog aan de volledige beademing en krijgt antibiotica voor zijn wond die rood ziet, en morfine ook nog tegen de pijn. ik blijf hier nog maar een tijdje bij de kleintjes, tot het echt weer stabiel is. voorlopig ga ik dus niet naar huis en de oudste ben ik aan het onderbrengen bij familie, zodat manlief toch kan werken.
Ien goed plan maarre .... Kan ik dat zelf? Kleintje; tuuuuuuuuuuurlijk hoor jij er ook bij. Misschien ga ik pas in augustus bevallen maar wil er dan ook bijblijven hoor! Wat een geregel voor jullie. Zal ook voor je andere zoontje heftig zijn.
heee gevonden! tja ik vind dit toch wel beter hoor! straks met de banners kunnen we kijken hou oud onze spruitjes en preitje zijn, hihi! en als deze op 5000 zit kunnen we altijd een deel 2 ofzo openen toch? volgens mij hebben de juli mama's dat ook [bij bevallings topic] die zitten ondertussen al op deel 6 [!!!] ons kleintje, jij hoort hier gewoon bij hoor! hoe gaat het met je jongste? steeds een stukje beter hoop ik!
ja getver, hij heeft er wel onder te lijden hoor. Hij slaapt nu ook slecht bij 1 opa en oma, en ook als papa alleen thuis is slaapt hij ook niet goed meer. Hij gooit met eten en drinken, ontzettend frustrerend, ook voor hem erg zielig. Hij was altijd zo braaf en lief en dit komt gewoon voort uit de onregelmatigheid en hij merkt onze stress ook. tussendoor is hij wel super lief hoor, ook naar zijn broertjes, als hij die ziet. maar ik had het voor ons allemaal zo graag anders gewild, het is echt een ***situatie. x
heb op onze oude topic ook even een 'verhuis' bericht gezet. voor de gene die vandaag nog niet online zijn geweest! ik lees net je aangepaste berichtje ons kleintje, zal er wel heel zielig uitzien denk ik he, al die slangetjes en dingetjes, en morfine, ahh, sneu hoor voor het mannetje! ik hoop dat jullie het nog even trekken zo, zal lichamelijk maar zeker ook geestelijk erg zwaar zijn voor jullie allemaal. *knuffel*
LOL, alsof het niet moeilijk genoeg is om 1 topic bij te houden, zijn er nu voor het gemak 3 verschillende topics Doen we goed! Ben het wel eens trouwens, dat club-topic is echt wat minder. z Ik heb trouwens eindelijk een avatar weten te regelen (zo'n plaatje dus). Klein detail waar ik best trots op ben. Het plaatjes heb ik zelf bewerkt jaren geleden. Het is een supernova, en het gezicht rechts (in het paars, als het te zien is) is mijn gezicht. Ons Kleintje: je hoort er inderdaad gewoon bij hoor. Al die tijd lief en leed gedeeld met elkaar dus dat de jongens niet in juli zijn geboren maakt dan niet uit. (anders zouden we Sucre ook 'eruit moeten zetten' en wie gaat dan lijstjes bij houden en netjes maken enz enz ) Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
@ Kleintje: Natuurlijk hoor jij erbij! Het is gewoon even om aan te geven dat we van dat topic vandaan komen en we waren tenslotte allemaal in juli uitgerekend. Ik hoop zo dat er gauw veel verbetering in de situatie komt voor jullie, tis echt een zwaar heftige periode voor jullie. Hele dikke knuf meid, hou vol en we denken aan jullie! @Bd: nee volgens mij moeten we daar een modje voor vragen. Misschien is het handig als jij dat doet, aangezien jij het topic hebt geopend (weet nl niet of een ander dat ook mag). Ik denk als je op jouw eerste berichtje klikt op dat verkeersbordje (naast #1 in de paarse balk) dan kun je dat aanvragen. @ Meid: ja maar dat gaat echt nog wel even duren hoor! Wij hebben er al zo'n 8 maanden over gedaan om het eerste deel vol te ouwebeppen, dus bij deze zullen we daar denk ik ongeveer net zolang over doen. De andere juli mama's hebben tig meer leden dus dan gaat 't automatisch stukken sneller
Ik zag je plaatje al voorbij komen Supernova! Ik ga gelijk eens even googlen wat een supernova dan is maar vind het erg knap gedaan! Mooi, mysterieus!
En wij maar klagen over dat het hier zo snel gaat en niet bij te houden is. Deel 6, jeetje mina, dat zijn tegen de 30.000 berichten
Aha! Weer wat geleerd! Supernova - Wikipedia Ik ga trouwens gelijk vragen of ons ouwe vertrouwde topicje dicht mag, dan zijn we daar maar vast vanaf. Ik zal nog gauw ff het lijstje meepikken, voordat ik die niet meer kan quoten, en Sucre heeft wel wat anders aan haar hoofd dan weer mooie lijstjes te pimpen
Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - 27+4 - borstvoeding (grotendeels nog via kolf, deels direct vanaf de borst!) - zkh- (7 juli 2011) 28 juni 2011, 6.05u - Sucre - Zoontje Daan - 39+2 - 3720gr - 50cm - borstvoeding - thuis (3 juli 2011) Al 3 jongens geboren. Uitgerekende data: 7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv 8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 11 juli 2011 - lovekees (23)- 1e kindje -thuis- bv 12 juli 2011 - AnkeM - 1e kindje -thuis- fv 13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv 28 juli 2011 - Daffie (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv 2 aug 2011 - Mamanini - 1e kindje - thuis - bv Wij verwachten nog 7 meisjes, 2 jongens en van 8 kindjes is het geslacht nog onbekend. Afspraken: 04 juli - Elionorah - voorlichtingsavond bevalling etc 04 juli - Julia - controle vk 05 juli - Annelies - controle gyn + echo 05 juli - Ientje - controle gyn 06 juli - Vive- controle gyn + de inleidingsbabbel Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia - Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA
Wow Die Lotte (mod) is snel!! Ouwe topic is dicht, en clubje is pleite! Wel jammer van 't plaatje trouwens, had ik zo mn best gedaan... Zet 'm gewoon hier ff neer, kunnen we dr af en toe nog es naar kijken Bekijk bijlage 164034
Ik meld mij ook! Ik blijf wel lid van de club hoor, staat wel interessant op mijn profiel! HEEFT SUCRE OOK PB OVER HET NIEUWE TOPIC? Supernova: i like your plaatje! Ik zag het vanmorgen al en ik dacht dat het misschien wat te maken had met de Club, maar dat heb je mooi gedaan hoor! Het andere Juli-topic gaat echt héél hard ja! Maar dat is ook een veel grotere groep. Ik schreef daar in het begin mee maar ik kon het niet bijhouden. Dus toen ben ik maar vreemdgegaan met "ons topic" Ons Kleintje: je hoort er toch ook bij? Vind het fijn dat je meekletst en ik lees graag hoe het met jou en die kleintjes gaat hoor! Hier alles goed; mijn ouders zijn net langsgeweest en we hebben de bevallingsdag/inleiding doorgenomen en het plan als we de inleiding niet halen en eerder naar het ZH gaan vertrekken. Da's nu allemaal rond gelukkig. Mijn ouders komen op de dag van inleiding hierheen en zorgen voor de kinderen hoelang dat ook moge zijn en mocht Prei eerder komen dan bellen we ze -ook 's nachts- en dan komen ze gelijk hierheen. Nou, lama komen, die Prei!
Ien: i love your plaatje! Echt waar! En mijn man ook, hij is ook vereerd!! Ben ik nou trouwens zo'n tuttebel of hebben jullie ook een beetje zo'n funeral-feeling? Er is zoveel besproken en meegeleefd in dat topic... Nja, t zijn vast de hormonen...
Ah, lief! Nu voel ík me weer vereerd! Hahaha, nee je bent geen tuttebel, of naja, misschien wel, maare.. dan ik ook! Ik dacht dat ik de enige zou zijn, ben het wel helemaal eens met jouw laatste post in dat topic Afscheid nemen bestaaaaaat nieeeeet, tralalala
O, enne, nee sucre heeft geen pb, maar niemand eigenlijk. Ik denk dat het wel voor zich spreekt als ze zien dat het ouwe topic gesloten is, en er staat een link naar deze. Misschien, als ik straks zin heb, dan zal ik iedereen ff pbtje sturen, voor alle sicherheit! Fijn trouwens, dat je het hele plan hebt doorgenomen, zal wel even wat rust geven of nie?
Losers, dat zijn we Ien! Ben erg blij dat alles rond is en we een goede constructie bedacht hebben. Geeft rust!