Wij hebben de Dr. Brown fles, maar hier gaat de pap slecht door het ventiel, hebben meer mensen hier last van? Zonder ventiel is geen optie, want dan lekt de fles aan alle kanten. Andere "simpele" flessen, zuigen vacuum. Iemand een idee welke fles wel werkt? Gr. Sappie
Ik heb de Avent Natural fles van 330 cc met een 123 speen en een Y-speen die ik als papfles gebruik. De 123 speen is ideaal voor rijstebloempap en de Y-speen is weer ideaal voor dikkere pap omdat de opening groter is (Y vorm)
Wij hebben de MAM flessen, die heeft een ventielbodem. Wij gebruiken de 2 en 3 speen ervoor (als hij heeeel moe is is speen 2 net teveel moeite) Als je de mam fles wilt aanschaffen moet je wel even opletten want de flessen met grote spenen (voor oudere leeftijden) die hebben geen ventielbodem.
Ik gebruikte voor de melk Dr Brown, maar voor de pap een difrax met dr. brown speen fase 4. Dat ging prima. Avent Natural ook geprobeerd, maar dat was 1 en al lekken (mijn zoon dan hè ). Difrax had ik nog liggen van de oudste.
Dat is ook een goed idee Danoek. Ik gebruik nu ook difrax spenen op de dr brown fles, dus andersom zal ook wel lukken.