Ik nerkte vanmiddag al, ik zit ff niet lekker in m'n vel. Kinderen irriteerde me, mijn man kon helemaaaal niets goed doen. En een etentje met een kennis heb ik afgezegd "omdat ik het niet redde". Vanavond was ik lekker even alleen en heb ik even lekker gehuild bij een film op Netflix. Meestal lucht het op, maar ik ben het nog niet helemaal kwijt. Misschien zo nog maar even een filmpje kijken. Haha. Zijn er meer die het soms allemaal even lekker eruit moeten "janken"?!
Tuurlijk! Ben er niet zo goed in, ik hou het meestal maar 30 seconden vol, maar ik denk wel eens dat een avondje flink uithuilen enorm kan opluchten.
Ja hoor. Bedenk me net dat het alweer een tijdje geleden is. Ik heb het vaak als ik een periode extreem moe ben.
Absoluut! En meestal heb ik het zelf niet door en ben ik gewoon chagrijnig. Dan komt mijn partner thuis, zijn we gewoon aan het praten en begin ik midden in een zin te snikken ook als het gesprek gewoon over zijn werk gaat ofzo haha. Ondertussen is hij er zo aan gewend dat hij soms opeens zegt: ga maar even huilen, volgens mij heb je het nodig. En dan moet ik meteen huilen omdat ik het zo lief vindt dat hij dat opmerkt haha. Oh, en qua huilfilms kan je bij mij de klok erop gelijk zetten dat ik bij élke aflevering van 'call the midwife' ga huilen
Meestal heb ik het niet door en dan ontplof ik tegen mijn vriend gelukkig gebeurt het niet zo vaak. Maar lijkt me fijner als je gewoon een film kan aanzetten inderdaad, ik hoef nooit te huilen bij films!
Die ontploffing hebben wij dan inderdaad ook, en vanmiddag dus ook gehad. Ik wil dan alleen zijn. Hij snapt dat niet. Het huilmomentje in m'n eentje vanavond kwam dus goed uit...
Net nog gehuild bij One born every minute (huil altijd bij dat programma). Het begint bij een zielig verhaal en tijdens die huilbui gaat het uiteindelijk toch weer om mij. Lekker dramatisch van me. En daarna kan ik er weer weken tegenaan. Lucht zo op!
Ja hoor. Sentimentele troela hier. Als ik me tot voel ga ik ook gerust een flink stuk in de regen lopen. Dan 'spoelt' het allemaal lekker weg.
Jup Ik ben een echte doorzetter met dingen en ga vaak door tot het eind en dan nog niet opgeven En dan zodra ik alleen ben onder de douche zit Ja ik zit onder de douche op zulke momenten heerlijk hihi Dan laat ik het maar stromen Plus als ik uitbarst bij manlief of mega chachrijnig ben, zegt die altijd moet je even uithuilen. Nou dan gaan de sluizen ook open en laten we dat nu extreem hebben gehad in de eerste weken van de zwangerschap
Hier 2 zware tegenvallers op een dag. Dat icm vermoeidheid en niet weten wat ik wil met werk/studie maakt dat ik al 2 avonden gewoon uitgeput ben en dan is een huilbui heerlijk!!