Hallo Meiden, Ik heb een vraagje!! Ik heb zaterdag me eisprong gehad dit weet ik heel zeker door ovutesten en door de gyn waar ik onder controle loop. Nu zit ik dus 6 dagen na me eisprong alleen heb ik nu sinds gister vreselijke steken boven mijn schaambot het is echt vreselijk voor namelijk bij het zitten als ik sta of loop is het voor een groot gedeelte weg. Ool rond mijn tepelt begint vandaag een raar branderig gevoel niet te hele tijd maar kom en gaat elke keer tevens ben ik zo ontzetend moe. Kan dit een innesteling zijn?? Groetjes Vonnie
kan... ik zou het niet zeker weten..het voelt bij iedereen immers anders.. ik hoop het voor je! liefs
Volgens mij vind er 5 dgn na je eisprong de innesteling plaats...in jou geval zou dit dan 5 dagen op de kop af zijn...maar goed soms houdt je lijf je ook voor de gek....maar het kan zeker! Succes met geduld hebben...
Ik heb ook steken gehad 5 dagen na mijn eisprong en ben idd zwanger. Daarna is het gaan zeuren en steekt het af en toe nog lichtjes vlak bij mn liezen. Dat doet het nu nog steeds. Zou dus heel goed kunnen! Heb overigens 4 dagen later positief getest.
Lady K, Bedankt voor je andwoord ik heb het 2 dagen volop gehad vooral bij het zitten en deed echt zeer gisteracond branderige borsten. Vandaag alleen heel af en toe een steekje maar valt mee me borsten doen nu geen zeer meer. IK heb wel zo enorm opgeblazen gevoel. Liefs Vonnie