Verhuizing...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door guusje27, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai dames,

Wij gaan verhuizen en zijn nu al druk aan het pakken, tenminste ik. Man is aan het verbouwen in het nieuwe huis. Kortom, een hoop gestress en geregel, daar ontkom je helaas ook niet aan.

Het duurt nog wel een week voordat we over kunnen naar het nieuwe huis. Onze dochter slaapt nu erg slecht door alle spanningen,rommel, verhuisdozen en papa die er op het moment nooit is...
    Ze wordt middenin de nacht gillend wakker en blijft zo ongeveer een uur doorjammeren. Ikzelf slaap ook slecht door deze drukke situatie, dus als ik dan een keer in slaap val word ik meestal kort daarna weer gewekt door dochterlief..ik doe dus geen oog dicht!

Lang leve verhuizen!! pfffff

Wie heeft dit ook meegemaakt?

Groetjes Guusje

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Heel vermoeiend is het. Wij zijn 5 maanden het huis uit geweest toen onze oudste 1,5 was en daarna weer terug verhuisd. Geen leuke tijd was het. Mijn man was druk aan het verbouwen en had weinig tijd voor ons. Zelf werk ik onregelmatig, was dus ook weleens 's avonds weg. 's Nachts was hij veel wakker. Een paar weken na de laatste verhuizing (2x in 5 maanden) kwam de rust terug.

Deel Deze Pagina