Zulke erge krampen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lilo77, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hoi,
    welke voeding gebruik ?
    ik gebruikte eerst pepti maar daar bleven de krampen ook mee toen overgestapt op nutramigen icm met jbpm van natufood en dit gaat goed, ik gebruik ook nexium voor het maagzuur..

2. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    @bulldog
    Wij gebruiken neocate voeding. Ik ga mogen direct bij de natuurwinkel kijken voor de johannesbroodpitmeel van natufood.
    Hoeveel doe je daarvan in? Ik doe nu 2 schepjes nutriton op en fles van 165 cc met een difrax s speen

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik gebruik een schepje met een bergje erop op een fles van 180+6.
    ik gebruik het schepje van de nutriton.

ik heb ook eerst nutriton gebruikt maar daar bleven de krampen ook mee nu gebruik ik die van natufood en nergens last meer van.

ik heb weleens gehoord dat kindjes die kma hebben ook een lactose intolerantie kunnen hebben (weet niet of het waar is ) maar in de nutriton zit een beetje lactose.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    owja ik gebruik een dr brown fles met speen 2..

5. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Werk als begeleider met jongeren met LVG en ernsti
    Overijssel
    Hier zijn de krampjes weg dankzij rooibosthee en infacol (gebruiken ze afzijdig van elkaar dus ze werken echt allebei :) ) Als het echt allemaal niks helpt, andere voeding voor KMA? Weet niet wat ze nu krijgt...

6. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    @bulldog
    Vandaag johannesbr pitmeel gekocht bij natuurwinkel. Hoelang duurde het voordat je resultaat zag? Nu net 1 fles gegeven dus kan nog niet echt iets verwachten denk ik.
    Ik had ook 180/6 met 1 ( nutriton) schepje gedaan. Het leek wel niet dik te worden of misschien niet lang genoeg laten staan.

7. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Nutriton is ook jbpm maar dan heel klein beetje en veel toevoegingen. Pure johannesbroodpitmeel werkt veel beter, bij ons geen krampjes en pukkeltjes meer. Het duurt idd wat langer voor het dik word. Wij maken het flesje altijd extra warm en laten het dan tijdje staan.
    Sinds wij onze dochter venkelthee en kamillethee geven heeft ze bijna geen krampjes meer. Het heeft bij ons echt maanden geduurd voor ze aan de nexium gewend was, wat was dat erg zeg. Was geen huilen maar krijsen!!

Wij gebruiken ook dokter brown flessen.

8. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Geef je die venkelthhee/kamillethee "puur" of maak je de fles er mee aan? En hoeveel en hoevaak geef je de thee?
    Doen jullie venkel en kamlle om en om of 1 soort.
    Ps een hoop vragen maar we zijn echt ten einde raad.....

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heb je de sab simplex al binnen?
    Bij ons was dat namelijk het enigste wat echt hielp. Infacol deed hier ook niks.
    Echt super spul, hoop voor je dat het voor jullie ook helpt!

10. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ik geef het echt als thee en doe het om en om. Ene dag venkel andere dag kamille. Ze drinkt het koud of warm.
    Ze zeggen dat venkel thee niet goed is, heb eerst alleen kamille thee gegeven. Van rooibos kreeg ze weer krampjes en vond ze niet zo lekker. De 1 zegt venkel thee is slecht de ander weer goed, zelf ben ik er ook mee groot gebracht en leef nog steeds dus zal heus niet slecht zijn. Tegenwoordig mag je niks meer geven.
    Kom maar op hoor met je vragen, als ik kan helpen graag! Ik weet hoe het is en alle hulp is dan welkom
    O en ik geef de thee bij elke maaltijd, dus brood en warm en als ze koelje of fruit krijgt
    Ik bied 1 flesje van 120 ml aan die heeft ze nog nooit helemaal op. Sinds 2 dagen doe ik er heel klein beetje suiker in en gaat ie op 10 ml na op.

Deel Deze Pagina