dag dames.. ik had een vraag ben nu 26 weken zwanger.. maar heb elke avond zo'n last van harde buiken onderin.. is dit wel normaal of is dit nog veels te vroeg? liiefs
Hai, ik ben 1 dag verder dan jou maar ik moet zeggen dat ik ze ook regelmatig heb. Het is normaal harde buiken en de één krijgt het sneller dan de ander toen ik 20 weken was kreeg ik ze echt vaak de vk zei dat ik rustiger aan moet doen en eerder naar bed moet gaan ook een middagdutje helpt altijd, wat ook helpt misschien is een andere ligpositie in bed aannemen. Wij vrouwen willen gewoon teveel doen en ons niet toegeven dat we niet meer zo actief zijn als normaal. Dus misschien ligt het daaraan hoop dat je er waat aan hebt
bedankt voor jullie antwoorden.. ik moet ook eerlijk bekennen, dat ik soms helemaal niet rekening hou met dat ik zwanger ben, omdat ik er eigenlijk bijna geen last van heb.. ik voel me niet extra moe of anders.. ik doe alles nog zoals ik daarvoor ook deed.. maar moet idd misschien wat rustiger aandoen jaa 8) liiefs
ik ken dat .. dat je nergens last van hebt en soms vergeet dat het best zwaar is zwanger zijn.. afgelopen zaterdag ben ik de heledag in de stad geweest om nog de laatse spulletjes voor de baby kamer te kopen dacht nergens last van te hebben tot dat ik thuis was .. toen kwamen de harde buiken ..ik vk gebeld en zij zij dat ik dat niet meer moets doen de heledag de stad in... en ja harde buien horen er denk gewoon bij en worden steeds meer.. liefs
Hoi, Ik heb nu ook heel erg veel last van harde buiken, ik wist niet dat het zo'n pijn deed! Iemand goede tips bij harde buiken? Groet
harde buiken horen niet echt pijn te doen hoor, tis een beetje een naar/gek gevoel. Even in de gaten houden meid, als het echt pijn doet en blijft doen...
Nee, het is geen pijn dat ik de neiging heb om een pijnstiller te nemen, maar het is een onprettig gevoel!
Dat herken ik wel een beetje. Ik wil ook gewoon alles nog doen. Soms is het dat ik zie dat ik een dikke buik heb en dat ik zwanger ben maar voor de rest ook nergens last van. Mijn vk zei ook dat ik het wat rustiger aan moet doen zeker als ik een harde buik heb. Maar voor de rest heb ik soms het gevoel dat ik de hele wereld nog aan kan. Xx Tam
Heb er sinds deze week ook last van maar volgens de gyn is alles ok, en kan het geen kwaad. Wel lastig idd en een heel akelig gevoel.