Dames, Ik word zo gek van mezelf... Dit is wat er aan de hand is.. 07-01: start 2e kuur provera 16-01: Stop kuur 19-01: Menstruatie 27-01: Stop menstruatie 01-02: Licht bloedverlies (oud bloed) 02-02: normaal bloedverlies (s'nachts + ochtend geen bloedverlies, s"middags en s'avonds wel bloedverlies) (ovulatiebloeding?) 07-02: Stop bloedverlies 11-02: krampen in men rug, net als of ik ongesteld moest worden af en toe wat lichte pijn in men borsten. 16-02: zo nu en dan lichte pijn in onderbuik, onderrug en borsten 17-02: na seks een heel miniscuul beetje helder rood bloedverlies 18-02: S'avonds heel klein beetje roze slijm (innesteling?) Ik denk dat mijn lichaam me weer eens voor de gek houd, maar stiekem hoop ik natuurlijk dat er echt wat gebeurt in men buik... Is het mogelijk? Ik probeer mezelf echt voor te houden dat het niet zo is maar die symptomen brengen me steeds weer aan het twijfelen... Ik heb nog geen test gedaan omdat ik denk dat het nog niet in waarde te zien is mocht ik zwanger zijn.. Moest gewoon even van me afschrijven... Groetjes Rozan
Herkenbaar! Je wilt niet hopen, maar ondertussen hou je elk pijntje in de gaten. Helaas zegt het heel weinig allemaal. Stom afwachten maar! Sterkte hoor!!