zulke koude handjes en onderarmpjes!!!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by joseetje26, Sep 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo allemaal.

ons meisje heeft nu het wat frisser is s,nachts ,iedere ochtend ijskoude handjes en onderarmpjes....verder is ze lekker warm.. ze ligt graag met haar armen omhoog naast haar hoofd en dus buiten de deken... is dat erg???? het lijkt me zo naar maar het gaat me echt te ver haar zo strak in te stoppen dat haar handen onder de deken blijven..

in haar kamer is het zo,n 19 a 20 graden s,.nachts... dat is toch niet te koud??? ze slaapt onder een lakentje met een lekker warm dekentje

gr Jose

2. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0
    Misschien een pyamaatje met lange mouwtjes aantrekken? Of in een slaapzakje met mouwtjes laten slapen.

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik trek me zoontje dan een lange mouwen romper of pyjama aan, alleen t hesje.
    Verder slaapt hij ook altijd met zijn armen omhoog en heeft ook koude handjes. Maar kan geen kwaad, dat komt doordat als ze slapen de bloedsomloop langzamer gaat.

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ze heeft al een dik boxpakje aan met lange mouwen en daaronder een romper met lange mouwen.... zo,n slaapzak met lange mouwen ga ik zowieso kopen want ze begint een beetje te trappelen soms..

gr Jose

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Dan zou ik er nog niks aan veranderen.. De handen en armen zijn geen graadmeters, dat is der nekje en der voetjes.
    Als die lekker warm zijn, is er niks aan de hand!

6. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

bij de hema zijn nu heerlijk zachte en warme babyslaapzakjes in de aanbieding voor 10 euro.
    een roze met grijs gestreepte en voor de jongens grijs blauw.
    echt heel leuk!
    mijn zoontje heeft ook koude handjes sochtends maar de rest is warm.
    hij slaapt in een pyama onder een laken en deken.

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Bij mij zeiden ze toen in het ziekenhuis,Dat alle warmte naar de romp van een baby gaat,en dat het belangrijkste is;)

8. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

Nov 26, 2008
    454
    0
    0
    Mijn kleine vriend heeft ook altijd ijskoude handjes! Hij houdt ze ook altijd boven het dekbed :), maar ook als hij niet in bed ligt zijn ze ijskoud, de rest van z'n lichaampje is wel altijd lekker warm.

9. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Hier ook (ijs) koude handjes. Voor de rest voelt hij warm aan. Als hij wakker is, worden ze ook snel weer warm!

10. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    koude handjes is niet erg is juist gezond

Share This Page