Zulke nare enge dromen...eng eng eng!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marieke1978, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Oh, ik ben blij dat dit forum eris ;)

Ik moet het ff wegschrijven. Ik heb vannacht zo ontzettend vreselijk beroerd geslapen. Ik heb ongelofelijk gek en vreemd gedroomd. IEder uur werd ik wakker van schrik omdat ik weer een andere onverklaarbare droom had. Nu waren de dromen meer GEK dan eng, maar ik dacht vanmorgen echt ff dat ik gek zou worden en wilde dokter al bellen....

Wie droomt er nu dat ze een laag pastasaus moet platstrijken op een wit t-shirt?!?!?!?! Of dat haar moeder onder een auto komt en vol bloed doorloopt?! En dit uur na uur.....gruwelijk!

Ik ben normaal zo een goede slaper. Verheug me er altijd op om in mn heerlijke bedje te kruipen met mn lieve manneke...al jaren. En nu?! Ik zie er tegenop om naar bed te gaan vanwege die dromen.

Komt dit jullie bekend voor tijdens zwangerschap? Of is er gewoon echt iets mis met me? En wat zou ik hier in vredesnaam tegen kunnen doen?

Dank jullie wel alvast en een fijne dag.

Groetjes Marieke

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dit komt ZOOO bekend voor! Normaal slaap ik ook als een roosje. Maar nu, iedere keer van die rare levendige dromen :( Eerst dat me kat door een bus was overreden waar ik in zat. En vannacht was ik op de vlucht met Michael Scofield (uit Prison Break) die droom vond ik wat minder erg, want hij is jummie :)

3. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hahahahaha....

Nou , daar wilde ik idd ook wel een nachtje over dromen zeg ;)

Dan schuif ik mn vriend ff voor aan de kant, hahaha!

Grt

4. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Helaas een heeeeel bekend zwangerschapskwaaltje.
    Ik had het bij mijn zoontje en nu ook alweer.
    De meest bizarre dromen waar je van wakker wordt.
    Dus er is niks mis met je en helaas doe je er heel weinig aan :(

5. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi,

Lees idd nu overal op internet dat dit volledig normaal is. En zelfs goed zou zijn ?!

Nou ja, ik ben in ieder geval niet gek aan het worden ;). En nu maar hopen op die Micheal Scofield droom, haha!

Groetjes

6. D1Moshe

D1Moshe Lid

23 okt 2008
    43
    0
    0
    Secretaresse
    Zwolle
    Jaa ik herken dit ook echt zo goed!
    Ik heb het vannacht nog gehad, echt heel erg beroerd geslapen! eerst droomde ik dat ik in de auto zat, en dat ik zeg maar wou wegrijden, en me auto opeens stil stond, en ik kon gewoon niks meer doen en boem kwam echt hard een auto van de zijkant op me af! hmmm dat was niet echt prettig!

Ook droomde ik, dat ik op een begrafenis stond van een familielid, echt erg ook als ik er zo weer aan denk!

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Misschien heeft het er mee te maken dat ik nu iedere avond Prison Break kijk voor het slapen gaan ;)
    Tip voor de mensen die ook over Scofield willen dromen hahaha :)

Ik droom namelijk altijd over de dingen die ik net heb gezien, vorige zwangerschap ook had ik die film van Will Smith zitten kijken met die zombies. I am Legend geloof ik, maar toen lag ik de hele nacht zombies af te schieten :( Die droom was ff minder.

8. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ook hier klinkt het bekend, maar gelukkig niet iedere nact. Ik heb de laatste tijd spaceshuttels voor mijn neus zien neerstorten, in oorlogen gezeten, mijn moeder heeft een verkeerd kind van het kdv meegenomen en ons kind was kwijt, mijn vriend die ze in ging schrijven bij de gemeente en de namen niet meer wist en 2 hele lelijke opgaf... echt te raar allemaal.

Schijnt er wel bij te horen die vreemde dromen.

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wel heel erg leuk om te lezen dat ik niet de enige ben :)

10. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Ja dat vind ik ook!

Heb trouwens tot vorige week ook iedere avond Prison gekeken. De hele serie/alle seizoenen ineens....Te gaaf hoor! Maar tot mijn spijt droomde ik er niet van ;)

Toch maar eens een relaxte chick movie huren vanavond, misschien slaap ik dan ontspannender!

Lekker in bad....massage lospeuteren bij manlief....wie weet werkt het!

Grtz

11. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Ik heb het ook hele rare dromen en daarna ook nog weten waar het over ging!

12. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

www.droominfo.nl

Op deze site kan je bepaalde woorden of dingen die je uit je droom heel vreemd vind opzoeken en dan krijg je betekenissen ervan..

2 jaar geleden droomde ik ook vaak over mijn moeder.. Iedere keer in mijn droom betrapte ik haar op zelfmoord en was ik net op tijd! Had dus te maken met dat je je bezorgd bent om iemand & dat klopte in die periode ook wel..

Ook had ik voor mijn 20 weken echo steeds vage dromen over vroeggeboorte & dat de beeb er dan heel raar uitzag.. Dit had dus te maken met dat je je zorgen maakte over de gezondheid & ontwikkeling van je beeb in je buik..
    Toen met de 20 weken echo alles goed bleek te zijn, waren deze dromen ook gelijk over!

Ook kan je op de site woorden intoetsen, dat als je bijvoorbeeld een droom hebt en er komt ineens een object in voor, wat eigenlijk helemaal niet in je droom thuis hoort.. Zo droomde een vriendin van mij steeds over een paraplu & de betekenis ervan klopte precies met wat zij voelde..

Wel een handige site & soms hebben bepaalde betekennissen een verhelderende oplossing over bepaalde dromen..

13. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    haha...ook hier bekend!

Ik droomde laatst dat mijn vriend er met een ander vandoor ging :confused: (auw!)..gelukkig kon hij er zelf om lachen toen ik het hem vertelde ;) echt bizar inderdaad, maar je hoort het vaker van zwangere vrouwen....

14. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Leuke site! Dank je wel!

Grtz Marieke

15. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ha, dat ga ik zeker weten uitproberen, heb hier alle seizoenen op DVD staan :)

Ik merk wel dat mijn (enge) dromen heel erg te maken hebben met dingen waar ik in mijn hoofd mee bezig ben. Zo droomde ik laatst over mensen die heel akelig met messen werden doodgestoken, was echt een afschuwelijke droom en levensecht. Mijn vriend legde toen de link: het was net gebeurd met die steekpartij op het dagverblijf in Belgie. dat had ik me dus heel erg aangetrokken!

Voor mij 's avonds geen nieuws meer en geen enge films (waar ik normaal dol op ben, hoe enger hoe beter!)...

Liefs Monique

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik kijk ook geen enge films meer hoor, want dan ben ik de hele nacht zombies aan het afknallen of zit ik in een soort van Scream film....

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb heel de tijd nachtmerries das minder leuk. me vriend heb ik al 2 x betrapt in me eigen bed met eenandere vrouw en voelde me ooke cht kwaad toen ik wakker was haha. nu zie ik me vriend hier niet eens voor aan en weet zeker dat hij dit niet zou doen maar o wat voelde ik me belazerd haha.

vanacht had ik weer een enge droom en nu was het echt erg. ik was ineens bevallen nadat het water brak en zat met een kindje in me arm die snakte naar adem en helemaal blauw werd. ik blaasde in zijn gezicht om zuurstof te geven en niks hielp. toen ik wakkker werd zag ik aleen dat kopje van die hele kleine blauwe baby voor me :( echt erg en kon er niet meer van slapen. de kleine inme buik trapte me even flink omte laten weten dat het goed zit.

bij alicia had ik ok heel de tijd van die dromen dus denk dat het iets met hormonen te maken heeft ofzo. als ik ongesteld moet worden slaap ik ook altijd slechter en ben toch al niet z'n goede slaper helaas en wordt van alles wakkker
    horrofilms ben ik normaal dol op maar durf nu niet te kijken haha dan slaap ik helemaal niet meer

18. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Hier ook vannacht. Droomde dat ik op straat liep en ineens brak het handje van mijn beebje door mijn navel naar buiten. Ik kon het zo beet pakken en het greep daarop ook mijn vinger vast. Ik natuurlijk onwijs in paniek en probeerde het handje terug te duwen, het mocht immers nog niet geboren worden. Dat lukte uiteindelijk maar toen liep er allemaal vruchtwater door mijn navel weg. En was mijn buik ineens een stuk kleiner. Weet niet precies meer hoe het eindigde, maar bizar was het wel... :(

Deel Deze Pagina