Meiden.. Ik ben dus op zoek naar een positielegging van spijkerstof of in ieder geval zoiets en een positielegging in een leer-look. Heb heel internet al afgestruind, maar niks kunnen vinden. Denk dat ze r dan gewoon niet zijn...maar misschien weet een van jullie iets? Alvast bedankt!
Geen idee waar je ze kan kopen. Maar probeer eens gewone leggings ipv speciaal voor de zwangerschap. Die heb ik mijn hele zwangerschap kunnen dragen. Vaak is het buikstuk bij een legging erg groot en past dat er goed over. En anders kan je het ook nog onder je buik een beetje omrollen. Werkt prima.
Denk dat de soort die jij zokt er indd niet zijn in positiemodellen, want het zijn de nieuwe modellen van tegenwoordig, die van spijker wat jij bedoeld verkopen ze bij pieces.. Vaak kom jej togg uit op de "normale" leggings.. & anders moet je ze gewoon omslaan, lang shirtje erover en dan het jurkje, tuniekje of iets wat je aan wilt doen erover, dan zie je er niks van dat je het omgeslagen hebt..
klopt, doe van spijkerstof verkopen ze bij pieces.. ik heb er zelf 1 en vind het best wel fijn zitten. die andere zag ik laatst bij de h&m..wilde ook eentje maar ik leek op een spin met te lange poten erin.
Ik heb ze beiden en draag gewoon normale. Die leerlook is van Vero Moda en die jeanslegging van Piecies. Je kunt ze gewoon een wat grotere maat kopen, dan zitten ze nog strak bij de benen maar wat losser bij je buik. Dat buikstuk rol ik gewoon om.