Ik had van de week ook heel erge zere borsten en het neemt nu wat af Moest gewoon met een bh aan slapen want anders deed het zo'n pijn als ik maar omdraaide of de dekens over mijn heen trok
Oh, als ik thuis kom dan wil ik mijn bh gelijk uit. Nou moet ik wel zeggen dat ik niet veel borsten heb, haha! Misschien ligt het daaraan. Deze ronde geen last van mijn borsten gehad trouwens.
Ik heb ook niet veel borsten hihi (kleine B) En aangezien ik normaal alleen in een string slaap doet het zeer als ik de dekens over me heen trek enz.
Beste meiden Ik heb eventjes zitten meelezen met jullie spannende verhalen! Ik zit nl. ook in hetzelfde schuitje! Ik heb overmorge mijn NOD, maar voel me zoooo anders deze keer! We zijn sinds zeven maanden aan het proberen zwanger te worden. Andere maanden heb ik ook som gedacht, zou het.... Maar de laatste dagen voel ik mij echt raar.... ik heb sinds de vermoedelijke innesteling heel veel steekjes in mijn liezen. Ik heb een soort van groeipijn in mijn borsten en ben gisteren zelfs misselijk geweest. Mijn temperatuur is daarbij ook gestegen, na een daling (innestelingsdip?). Ik hoop het zo....... dan ben ik zooooo blij! Ik zal ook voor jullie duimen! liefs
Ohhhhhh meiden, Heb net een test gedaan en.......ZWANGER ! Joepie! We kunnen het zelf nog niet echt geloven. Vanavond testen we nog een keer! Kusjes Banjabes
jaa die test wil ik ook hihihi. dit zijn echt spannende dagen zit steeds maar in mijn broekje te kijken met naar wc gaan hihihi. maar nog niks te zien. en die bulten komen nu ook best op mijn andere borst echt heel appart. vorige mnd had ik allemaal andere overduidelijke symptomen en toen heb ik volgens mij een vmk gehad want was dag te vroeg. en had echt zovel dingen geur bloedsmaak in mond pijn in buik en mijn temp was hoog en gaf idd ook een innesteldip. deze mnd doet mijn temp niks raars en zijn het dus alleen de borsten maar jah die zijn wel overduidelijk aanwezig. dus hoop dat ze gelijk hebben want anders had ik dis toch al veel vaker moeten hebben want heb er nog nooit van gehoord hoor dat je echt bulten krijgt. nou jah we wachten "rustig" verder.
@banjabes, gefeliciteerd! ik heb ook zojuist positief getest, met 2 testen dus het moet wel kloppen hihi. @anderen, als je normaal nooit last van je borsten hebt, kan het dus echt een symptoom zijn. want ik heb er normaal nooit last van, en nu sinds een aantal dagen af en toe steken en een "groeiend" gevoel erin. onder het lopen voelde ik ze ook. ze zijn ook iets voller en zachter. maar ik heb geen verschil in tepels. succes!
hallo, Ik ben in maart gestopt met de pil, Ik heb sinds 3 dagen echt last van mij tepels, niet van mijn borsten. (Kan dat nog ontpillen zijn, of moet dat nou al voorbij zijn?) Maar, ik vroeg mijn vriendlief of mijn tepels donkerder zijn geworden, hij zei wel iets donkerder ja. Maar ik heb ook een appart gevoel in mijn buik.(vlinders lijkt het wel) Heb ook veel meer trek in lekkere dingen.. Heb gister getest..negatief..maar ik weet dat ik te vroeg heb getest..ben zoo ongeduldig.. Maar ik hoop het zo, dat ik deze ronde echt zwanger ben.. Banjabes: Gefeliciteerd.! Groetjes Marisss
Banjabes SUPER SUPER gefeliciteerd! Wat moet dat een lekker gevoel zijn zeg! Hoe lang zijn jullie bezig geweest? Ik Had vandaag iets raars en ik hoop dat iemand mij daar antwoord op kan geve, (ik hoop vanavond nog) vanmorgen toen mijn vriend en ik aan het ontbijten waren was ik chagerijnig en dat kwam omdat ik ECHTE menstruatiegevoel had, jullie kennen het wel onder in de buik pijn, opgezette borsten, dat onderrug (pijn). Normaal als ik dat dus voel wordt ik een paar uutjes later (zoiezo) die dag ongesteld, maar het is nu dus 7 uur en nog steeds niks. Ik denk weet ik bijna echt zeker dat de menstruatie eraan komt. Heb overmorgen ongeveer mijn NOD. Ik wil morgenvroeg(as ik natuurlijk nog niet ongesteld ben geworden) toch een test doen Dan kan ik dat in ieder geval uitsluiten. Ook al is dat te vroeg om dat te doen. Toch stiekem hoop je..... Heb namelijk wel iets verhoging, mijn gezicht voelt nl net alsof ik een klein beetje koorts heb, en ben een beetje afwezig. Normaal heb ik als ik mijn menstruatie krijg veel vreetdrang, heb ik nu niet integendeel. Niet misselijk, maar zit wel heel snel vol.. Is het herkenbaar voor iemand? Ik hoop snel te horen. Sorry voor het zeuren! Groeten Joyce
klinkt wel veelbelovend hoor en 1 dag voor je nod zou best kunnen hoor. maar zit soms wel risico aan vast dat het nemalijk een vmk kan worden en dan ben je eerst super blij en erna mega teleurgesteld. en dat had je je kunnen besparen dan door dus niet te testen. en het kan zijn dat je eerst teleur bent gesteld omdat hij nega is doordat je langzaam hcg aanmaakt. zitten dus nogal wat keerzijdes aan. maar aan de andere kant kan ik het mee ook goed voorstellen dat jeht graag wil weten ook omdat je je echt anders voelt. hier nog steeds die bulten op mijn borsten de andere begint nu ook al aardig. en was vanmiddag ineens mega moe echt heel appart. en wat vergeetachtig. we blijven hier w88 dus.
Hoi meiden, Dank jullie voor jullie lieve felicitaties! Jullie zijn kanjers! Ik zal duimen dat het bij jullie ook allemaal snel zal lukken. Net de tweede test gedaan en weer raak, dus het is toch echt zo ! Dit was onze eerste ronde, dus we hebben gelijk raak 'geprikt'. Wel even wennen aan het idee hoor! Hihi, wij straks papa en mama! En zo snel al! Madelon, Ik lees dat je ook zwanger bent! Joepie, wat een wonder is het he? Gefeliciteerd! Marisss, Voor ontpillen zou het een beetje laat zijn denk ik. Ik had de eerste 2 maanden ook last van mijn borsten tijdens het ontpillen, maar nu al een paar maanden niet meer, dus toen ik ineens nu weer last kreeg van mijn borsten ging er wel een lichtje branden! Wie weet meis, ik duim voor je! Joyce, Je kan een test doen, maar als je zegt dat je echt dat menstruatiegevoelhebt, zou ik je lichaam nog even laten en nog even wachten met de test. Ik hoop dat je ook zwanger bent! Dikke kus banjabes
He Benjabes, Wat lees ik? Gefeliciteerd meid! Echt geweldig. Hoop dat ik ook snel aan de beurt ben en mee kan praten. x
Hoi meiden, Heb iets doms gedaan net... Heb inderdaad een test gedaan en ind natuurlijk negatief... Had echt iets anders gehoopt. Maar ben in ieder geval nog niet ongesteld, dus alsnog wachten we rustig af. Je blijven op de hoogte. gr joyce
Ja ik hoop het echt, over 11 dagen kan ik testen, dus ik hoop ook een positieve test in handen te krijgen. Maar dan horen jullie dat wel. Dank je wel dat je voor me duimt. Hopen dat dat helpt.. Groetjes Mariska
Hee banjabes! Van harte zeg! Had me al afgevraagd hoe het met je zou gaan! Vind het super! Ik heb maandag een test gedaan kon de verleiding niet meer weerstaan. Natuurlijk hartstikke negatief, volgende dag leek het er op dat ik ongesteld zou worden dus gister niet getest. Gister nog niet ongesteld en vannochtend ook nog niet. Vandaag een test gedaan erg negatief Maar nog neit ongesteld! Heb er sinds gister last van mn rug bij gekregen erg vervelend. Maar misschien dat het zo lang duurt omdat ik net ben gestopt met de pil en we zijn gelijk begonnen met klussen.. Hoop het eigenlijk niet! xxjes!
ben je dan nog niet zolang gestopt laan? want dan is het heel goed mogelijk idd dat het geoon ontpillen is. ik had met de eerste een cyclus van 90 dagen toen ik stopte met de pil pas na half jaar ong was alles op orde en toen ook in 3 rondes zwanger. deze keer heb ik niet veel last gehad van otnpillen had meteen goeie cyclus toch eerst nog gewacht met klussen zodat we zeker wisten dat ik niet moest ontpillen want je blijft aan het testen kopen dan. hoop voor je dat het bij jullie meevalt en je cyclus gewoon normaal is. en je dus zwanger bent. hier nog steeds die rare bulten, en mijn tepels zijn heeeel erg gevoelig auauaua.