ik ben trouwens in januari geopereerd en de kleine is van okt 2008 ik ben een week uit de running geweest ....en kon toen weer aan de slag
hoera galblaas is eruit!!!!! nacht voor de operatie heel erg ziek geworden.... bleek tijdens de operatie dat m,n galblaas helemaal ontstoken was en vol met pus zat... terwijl de bloedwaardes 3 dagen ervoor nog prima waren... zo snel kan dat dus kennelijk gaan.... ik voel me wel aardig... beetje beurs.. heb erge pijn in m,n schouders gehad... gelukkig is dat nu weg. dus nu is het lekker opknappen en dit hoofdstuk sluiten jihoe!!! xxx jose
goed zo joseetje! Fijn dat je je al weer beter voelt. Voor mij is het nu bijna 4 weken geleden en ik voel me herboren. Ik kreeg gisteren ineens een steekje in mijn maaggebied en ik dacht automatisch "o nee straks krijg ik weer een galaanval" maar dat kon natuurlijk niet... wat ben ik blij zeg!
Fijn he jose!!! pijn aan je schouders is normaal he...vanwege de gas die ze bij de operatie gebruikt hebben. beterschap!!!
dank je. voel me nu eigenlijk wel prima... wel nog pijn aan de plek... en snel moe en ik kan baby niet tillen... maar als ik stil zit is het net alsof het nooit is gebeurd gr Jose