zulke vreemde reacties!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Makkie, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    soms snap je niet waarom mensen niet even nadenken....
    ik vierde gister mijn 30e verjaardag en ik en mn vriend zijn best een tijdje bezig geweest om zwanger te worden, krijg ik tot 3 keer toe te horen, het is toch wel gepland??? joh je moest eens weten hoe verdrietig ik was toen ik elke keer weer ongesteld werd!!! en dan ben je 30!! dus geen 16 jaar.. en dan nog..GGGRRRRRRR
    maar ach ze zullen het wel niet doorhebben dat ze zoiets naars zeggen...

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    herkenbaar

hier krijgen we ook een tweede jongen en ik vind het helemaal super ook voor Jesse dat ie een broertje krijgt en dan krijg je opmerkingen van inderdaad: o ja 2 jongens is ook leuk..
    of: had je niet liever een meisje gewild??

mensen kunnen soms zo raar reageren ik trek me er nu niks meer van aan ben dolgelukkig straks met mijn mannen thuis!

3. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hier precies hetzelfde. Wij weten sinds zaterdag dat we weer een jongen krijgen en ik ben er ontzettend blij mee. Dan krijg je weken van te voren al te horen: Je wilt zeker wel een meisje nu.... Of; Ik hoop dat het een meisje is...
    Werd er echt moe van... En tuurlijk had ik een meisje ook leuk gevonden, maar ik ben net zo blij met een zoon en zijn grote broer vind het helemaal schitterend:D

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Vaak flappen mensen het eruit..
    Tegen mn man zeggen ze continue 'je wilt zeker dat het een jongetje wordt? kan je er lekker mee voetballen' waarop mn man dan weer zegt 'hoezo ? kan je dat met een meisje niet dan?? als het maar gezond is hoor maakt me echt niet uit wat het is'
    En ik krijg weer 'je wilt zeker dat het een meisje wordt?' waarom?! laat me lekker haha laat me genieten van mn zwangerschap, jongen of meisje het maakt me echt niks uit! als het maar gezond is en alles heeft wat het moet hebben, klaar.

5. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    K krijg opmerkingen zoals: is het gepland? (mijn zoon is 3, we zijn ruim 8 jaar samen???slaat dus nergens op)

Nu wil je zeker wel een meisje? (nou het maakt mij echt totaal niets uit!)

Als je nu een meisje krijgt hoef je zeker geen kinderen meer? wat een gelul!

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Oh die is het gepland vraag krijgen wij ook vaak om de oren... van mn eigen broer nog wel notabene... 'is het een ongelukje??'

@mama86mama: grappig je bent uitgerekend op de datum dat ik ook eerst was uitgerekend, ben alleen 3 dagen terug gezet bij de eerste echo :)

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

hier preciessssss hetzelfde (de opmerkingen en jou gevoel)!! Heerlijk straks al die kerels om me heen :D

Deel Deze Pagina