Raar gevoel in onderbuik dan toch zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HaNa540, 7 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hallo meiden ik zal me eerst even voorstellen aangezien ik hier nog maar net lid ben geworden.
    Ik ben een jonge getrouwde moeder van 24 jaar.
    Ik ben getrouwd met de allerliefste en samen hebben wij een zoontje Déan van 10 maanden.
    Met ons zoontje hebben wij ook het een en ander aan tegenslagen gehad, maar gelukkig gaat het nu allemaal de goede kant op.
    Wij zouden graag een broertje of zusje voor ons wondertje willen.
    En aangezien het bij ons eerste wondertje 14 maanden heeft geduurd, ondanks adt er een medische afwijking of iets dergelijks was heeft het dus toch lang geduurd.
    Nu zijn wij bezig met ronde 2.
    Maar nu heb ik sinds afgelopen maandag steeds het gevoel dat ik ongie ga worden.
    EN het gevoel dat ik een ballonnetje in me buik heb heel raar!!
    Wie herkent dit?
    Oh ja tussen tijds dus na de bevalling heb ik geen antconceptie gebruikt en ik heb helaas geen bv kunnen geven!!!
    Wie herkent dat rare gevoel.
    Graag jullie ervaringen?
    Groetjes mamavanD

2. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    ik voel elke maand van alles maar tot nu toe gewoon ongesteld geworden. wil je niet ontmoedigen hoor maar je kunt je zelf net zo gek maken als je zelf wilt ;) ik hoop voor je dat je goed nieuws hebt binnekort

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik begrijp wat je bedoelt bij mijn zoontje heb ik dat ook gehad ik voelde elke maand wel iets maar er was helemaal niets.
    Maar nu zijn we druk met de verbouwing en ik moet eerlijk zeggen ben er helemaal niet zo veel mee bezig als bij mijn zoontje, nu vrijen wij als we zin hebben en niet alleen om een baby te maken, en de dagen daar kijken we ook niet eens meer na!! maar omdat ik het zo irritant gevoel vind, daarom dacht ik wat zou dat zijn, heb dit echter nog nooit eerder gehad

Deel Deze Pagina