Hallo allemaal, Afgelopen week hebben gehoord dat we met IUI mogen starten. Nu ging ik uitrekenen hoe het ongeveer zal vallen, en waarschijnlijk in het weekend? Nu vraag ik me af doen ze IUI ook in het weekend, of moet ik dan weer een maand wachten . Is dat per ziekenhuis verschillend? Wij lopen in het Beatrixziekenhuis in Gorinchem. Alvast bedankt! Liefs Lynn XXX
Dat is per ziekenhuis verschillend. Er zijn ziekenhuizen die in het weekend en op feestdagen geen IUI doen. Het ziekenhuis waar ik IUI-behandelingen onderging, deed het gelukkig wel in het weekend en op feestdagen (behalve met Kerst en Oud & Nieuw). Was daar wel blij om, want dan mis je ook geen kansen. Ik zou dus even bij je eigen ziekenhuis informeren wat hun beleid is.
hey meis... hier ook een beatrix en IUI ganger Ze doen ook IUI op zaterdag En anders plant de nurse practisioner het zo dat het op een zaterdag of maandag zal vallen, was bij mij precies t zelfde!
Hoi Damens, Be happy; bedankt voor je super snelle reactie! Flippo123; Bedankt voor je reactie, nu ben ik weer iets geruster Wij dachten al, zijn we eindelijk zo ver gaat er weer een paar maanden over heen! Ik had je nog een prive berichtje gestuurd? Liefs Lynn XXX