Hè wat vervelend zeg.. weer naar de teststraat en weer in afwachting zijn van een ggd test. Hopelijk heeft je dochter snel een negatieve uitslag! In de kinderopvang gaan natuurlijk ook genoeg verkoudheidsvirussen rond!
Voor winkels misschien nog niet eens zo bedenk ik me nu. Denk dat de aanpassingen daar zodanig zijn dat ze wel weer naar scenario’s van het verleden kunnen grijpen. En een looproute is opzich zo uitgezet. Horeca kan gewoon echt niet. Daar moet je toch echt wel verse producten voor hebben en ingekocht hebben. Die hebben wel een dagje nodig.
Tuurlijk is dat voor de horeca een probleem. Die kunnen toch niet voor de zekerheid allemaal etenswaren gaan inkopen om vervolgens te horen dat ze zaterdag toch dicht blijven, die lui zitten financieel al aan de grond.
Nee wil dat niet bagataliseren, maar als ik in de weegschaal gooi “geen judoles” of je “horecazaak kapot en dak boven je hoofd verliezen” dan is dat toch een fors verschil. En de horeca moet inkopen dus is lastig voorbereiden als je zaterdagochtend weer 30 kilo vlees weg moet gooien zeg maar.