Altijd harde buiken tijdens/na sex

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Nen87, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Beste verloskundige,

Al vanaf week 16/17 heb ik harde buiken. Ze worden waarschijnlijk veroorzaakt doordat ik te druk ben op mijn werk, dus deze week bespreek ik met mijn leidinggevende dat ik minder wil gaan werken. Maar ook altijd tijdens en na de sex heb ik last van harde buiken. Is dat wel goed? Na sex duurt het wel 3 minuten voordat ie goed is afgezakt. Ik begin eerlijk gezegd een beetje angstig te worden nu voor sex, omdat ik bang ben dat ik daarmee misschien toch meer op gang zou brengen dan ik wil..
    Kan ik met een gerust hart sex hebben of moet mijn vk misschien even inwendig checken of alles nog goed dicht zit?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Liefs

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

op zich is een hard ebuik na sex normaal, en als ie binneneen paar minuten afzakt is er geen probleem. Als je echter een uur lang na sex om de paar minuten harde buiken hebt is het wat anders. Maar dat maak ik niet op uit je verhaal. Dus je kunt gewoon sex hebben.Als het niet prettig voor je voelt probeer dan op een andere manier te vrijen.

Mirjam

3. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Bedankt voor je snelle reactie! Het zijn inderdaad geen terugkerende harde buiken. Dus ik ben weer gerustgesteld :)

Share This Page