Graag wil ik mijn man en vader kaartjes voor de musical de Soldaat van oranje geven maar twijfel erg over de rangen Wie kan mij vertellen of rang 3 ook goed genoeg is in de hangar? Mijn collega zei dat het best was omdat het decor ronddraait En is hij echt zo goed als dat mensen zeggen?
Sorry, ik kan je geen antwoord geven. Maar wel ook erg nieuwsgierig naar, vriend heeft nog wat tegoed van zn verjaardag.
Ben er dinsdag avond geweest. Zat in rang 1. Rang 3 zou ik niet doen omdat je schuin zit dan. Bij rang 1 zit je precies voor t decor. Mensen op rang 3 moesten soms echt ff hun hoofd bijdraaien! Ik zou voor rang 1 gaan! Het is verder echt n super mooie musical echt waar jij als publiek draait rond niet het decor! Je gaat van decor naar decor! Er is zelfs n decor als strand met echt water enzo! Het was mijn geld voor de 1e rang kaartjes absoluut waard!!!!
Ik zie nu trouwen dat rang drie niet aan de zijkant is maar hellemal achterin de zaal dan zou ik het niet doen want die tribune is niet zo heel stijl zoals normaal je ziet heel veel hoofdjes voor je wij hadden daar bij de 1e rang al last van!
Hele gave musical, geen idee van de prijzen want de baas betaalde, maar als je het hethebt zou ik zekervoor eerste of 2e rang gaan!
Erg gave musical en de prijs van eerste rang kaartjes meer dan waard. Als je geld kan missen zou ik voor de eerste rang gaan, het verschil tussen 1e en 2e rang is in prijs trouwens erg klein. Er zijn volgens mij overigens maar heel weinig 2e en 3e rang kaartjes te krijgen. Volgens mij alleen de achterste rijen, ik weet niet hoe het zicht vanaf daar is, sorry!
Bedankt voor jullie reacties! Zou ze graag 1 ste rang geven maar het gaat om een vaderdagkado en vind dan 109 pp echt veel te veel van het goede misschien straks maar even kijken voOr de prijzen van de 2 de rang!