Hahaha goed hoor meid, na een paar keer zal het vast wel lukken! En anders doe je het toch wanneer je man van huis is? Ik ga hem denk zo ook maar weer opzetten, jullie motiveren mij haha
okee hier ben ben ik dan met mijn zumba ervaring het is indd best moeilijk, je moet het even onder de knie krijgen die bewegingen... maar als je dat eenmaal hebt... vind ik het eerder zeeeeeeeer vermoeiend dan echt super moeilijk
ik ga 2x in de week naar de sportschool voor Zumba. het is zo leuk en ik merk lichamelijk al zoveel verschil. Onze lerares legt alles heel goed uit en je hebt het echt zo door. I love Zumba
Ik doe het ook maar dan op de sportschool. Ik vind het erg intensief maar niet moeilijk. Je moet wel ritmisch zijn anders lukt het je niet vrees ik. Succes!
Ik heb het op tv gezien en mij leek het niet zo moeilijk, maar heb mij dan blijkbaar vergist... Moet dan toch ook eens een keertje op de sportschool gaan, dan weet ik wat het is.
hahaha..hier ook zo één die dacht.."ach..how hard can it be..beetje shaken en springen, armen zwaaien op opswepende muziek...appeltje eitje.!! .." Nou....... .......echt wel dat het tegen viel...ze gaan ook zo snel...ben ik bij pas 3 zitten zij al bij pas 5.. hahahah Maar het gaat steeds beter...blijven volhouden is het motto..dan leren we het vanzelf wel..al ben ik blij dat ik gewoon in mijn eentje voor schut sta voor de tv..en niet voor een groep in de sportschool
Hahahaha! Ben dus 1 van de weinige die het dan moeilijk vindt! @diaantje: Gelukkig een lotgenoot! En ben idd erg blij dat ik alleen voor lul sta en niet voor een volle groep! Vindt het al erg als mijn man staat te kijken. Dan snauw ik met een rood hoofd: 'Draai je om naar de computer!:x'hahaha! Maar volgens mij ben ik niet a ritmisch ofzo, heb ook aan streetdance, jazzballet, steps enz gedaan en vondt dat helemaal niet zo moeilijk....
Hihi gisteren heb ik het nogmaals geprobeerd. Dit keer die sculpt and tone. Ik moet zeggen dat het nu al véél beter ging dan de vorige keer haha. Ik had met sommige pasjes al van 'ooooh moet dat zoooo' en als je het dan eenmaal door hebt is het al een stuk makkelijker! Gelukkig is het voor mij makkelijk vol te houden, wel voel ik het lichtelijk in me spiertjes omdat ik het tegelijk met gewichten heb gedaan. @Natas, Waarom doe je het dan niet als je man van huis is? @De meid(en) die vandaag naar de sportschool gingen, hoe is het gegaan?
ik doe het ook op de sportshool, gaat prima, ze doen alles rustig voor, en ach, je ben meestal niet de enige die staat te klungelen. maakt me niks uit, ik vind het leuk
Het lijkt me erg leuk om te doen, hoor in mijn omgeving er steeds meer over.. maar voordat ik naar de sportschool ga, wil ik toch thuis wat oefenen haha!! kan iemand me vertellen wat die dvd kost? en of het het geld waard is? liefs kiss
Ik doe het ook op de sportschool en vind het echt leuk! Lekker ontspannen en altijd lachen! Bij ons wordt het ook goed uitgelegd en rustig voorgedaan. Ik ben zelf niet goed met pasjes maar dit gaat me wel goed af De dvd heb ik nog niet gezien maar die ga ik binnenkort een keertje lenen van iemand.
Heb de dvd's ook gedownload hahaha! Gister weer gedaan en ging nu een stuk beter! Kon gewoon echt al meer pasjes. Ging zelfs zo goed dat ik na 20 min Zumba mijn 8 minutes Abs dvd heb opgezet en die ook nog even heb afgewerkt. En zonder mijn man wordt een beetje lastig, die is niet zo heel vaak van huis haha! Is veel bezig met muziek op de laptop en die staat beneden. Maar nu het beter gaat vindt ik het minder erg.
Haha toemaar, wordt er hier eentje fanatiek En je mannetje heeft je dit keer niet kunnen uitlachen haha. Ik zou hem anders wel aan het werk willen zien haha. Volgens mij als de mijne gaat zumba-en, lig ik echt in een scheur XD Maar wat doet je mannetje dan precies?
Je bedoelt omdat ik het had over de muziek? Hij werkt gewoon bij een groente/fruit bedrijf maar is in zijn vrije tijd heel veel bezig met muziek. Is helemaal verslaafd aan muziek mixen e.d heeft ook vaak als dj gewerkt. Hij is nu bezig om een mix in elkaar te draaien voor zijn vriend die gaat trouwen en probeert om een jaren 90 feest te organiseren hier in de buurt. Wil hij zelf draaien en zorgen voor een leuk optreden van bijv 2 unlimited ofzo. Die is dus niet weg te slaan achter de computer,haha! Heb manlief trouwens gister nog wel aan het dansen gekregen,snapte een pasje niet dus vroeg of hij die even wou proberen. Zag er geweldig uit,whahahaha!
Ja inderdaad, omdat je zei dat hij met muziek bezig is. Maar wat leuk zeg, dat hij heel dat feest van muziek wil voorzien! En hahaha hij ging dus een pasje proberen te dansen! Leuk zeg. Lukte hem het wel?