Hallo Dames, Wij gan volgende week er even 16 dagen tussenuit. We gaan pas in de avond vliegen, dus gaan we overdag richting schiphol. Wat is jullie ervaring met lang parkeren bij schiphol? En welke parkeergelegenhid is goed en niet te duur? (normaal gaan we 1 nacht van te voren in een hotel met 3 weken gratis parkeren, omdat we vanuit Fryslan komen.... nu niet nodig dus). Alvast bednakt voor jullie reacties!
M'n schoonouders doen altijd smartparking via de site van Schiphol. Dat scheelt geloof ik aardig met 'gewoon' lang-parkeren. Zal ff kijken... Schiphol - Parkeren op Schiphol Schiphol - Schiphol Smart Parking
de eerste link van polletjepiek dat hebben wij ook gedaan, wij zijn toen een weekje weggeweest en het is ons heel goed bevallen, er rijden bussen naar de arrivalhal, dus geen gesleur met koffers, je kan gelijk inchecken, wij hebben er goede ervaringen mee.
Bedankt voor jullie snelle reacties. @polletjepiek, ik heb je link gebruikt en gelijk gereserveerd. Want we vertrekken volgende week dinsdag en moest minimaal een week van te voren boeken en heb nu dik 40euro korting! Weer mooi de eerste euros bespaard! Op naar het mooie weer, Sri Lanka here we come!
hmm ik zal het je niet aanraden.. Mijn broer is beveiliger op schiphol en kent verschillende verhalen van diefstal, inbraak e.d. Die lui in die busjes rijden voor de sier...
Wij parkeren ook altijd via dat smart-parking en het is tot nu toe goed bevallen en niet duur vinden wij. Wij moeten van limburg af komen dus ja, of een tank bezine leeg rijden of pakeren kost bijna net zoveel