Hey meiden, Vanavond ga ik voor het eerst zumba'en het lijkt mij echt helemaal leuk!! zijn er meiden die het al vaker gedaan hebben en wat vonden jullie ervan??
in de sportschool of gewoon thuis via dvd ?? ik heb het via de sportschool gedaan en dat was echt super leuk !!! alleen nu moet ik 40 euro betalen per maand terwijl ik soms ivm ziekte gewoon niet kan..en dat vind ik een beetje té !! dus ik heb de dvd zelf gekocht zodat ik het thuis kan doen wanneer ik wil... en ik moet zeggen... het is leuk... maar een stuk minder motiverend dan op een sportschool. !!
Op de sportschool als ik een dvd zou kopen zal ik het gewoon niet doen..... Oplichters hoor! die sportscholen!
hoihoi cynnie... Ik ga vanaf volgende week zumba lessen geven... Ik was ook aangestoken door het zumba virus maar vond een abbonement van een sportschool, zoals mejojo al zei, erg veel geld, en dan vooral als je 1 keer niet gaat... Vandaar dat ik via de dansvereniging (waar ik al lessen gaf) de zumba instructor cursus heb gevolgd en nu zumba zelf ga geven... Een echte aanrader, leuke vrolijke muziek en simpele danspassen en -bewegingen waar iedereen mee uit de voeten kan. Door herhaling is een fout niet erg en kan iedereen altijd inspringen Veel plezier vanavond!
Zumba is geweldig!!!!!!!! Ik vind het echt helemaal super. Helaas is nu mijn proefabbo van een maand afgelopen (dat was gratis) en 3 maanden lidmaatschap kost 69 euro per maand... vind ik ook errug veel, maar het is wel errug leuk... dillemmmaaaaaaa
allemaal naar brabant komen dan... De dansvereniging gaat de zumba lessen echt goedkoop aanbieden (de zaal is niet duur qua huur en dan hebben ze alleen mijn loonkosten)... Dat is gewoon de helft van wat de sportscholen hier in de buurt vragen!! Al is hilversum niet echt om de heok
Ik doe ook regelmatig zumba, gelukkig zit het bij mij in het abbonnement van de sportschool. Vind Zumba erg leuk,heb altijd zin om heen te gaan terwijl ik normaal fitness echt niks vind!
ik ga asap ook! zodra ik volledig hersteld ben van de bevalling ga ik ook beginnen. hier zit het oook in het abonnment van de sportschool.
Ik doe t ook in de sportschool, en het is echt onwijs leuk. Maar t is ook best pittig en je bent goed moe aan het einde van de les
Ik doe het ook. Ik vind het fantastisch. Ik ga ook steppen. En dit allemaal op de sportschool. Tja is wel duur, maar als ik de dvd koop doe ik het niet. Met z'n allen is leuker, gezelliger en motiverender. Succes vanavond
Ik moet zeggen dat het ook erg verschilt waar en van wie je les krijgt hoor... ik heb filmpjes gezien op youtube van een sportschool.. nou echt ubersaai!!
heej! ik doe ook body-step en zumba .. maar had het wel iets vermoeiender verwacht.. als je t met steppen vergelijkt.. bij mij zit t ook in t abbo van de sportschool .. wel handig x
ik doe elke week zumba in de sportschool superleuk!!! ik betaal maar 20 euro permaand. er worden 3 keer per week zumba lessen gegeven en daarnaast kun je ook nog gewoon fitnessen. ik vind het erg leuk maar het is echt een workout zeg
Ik heb vanavond mijn eerste (proef)les, ben heel benieuwd! Betaal trouwens 20 euro per maand, kan je onbeperkt voor sporten, inclusief de groepslessen zoals Zumba. Tja, provincie groningen he
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn zeg!! ik heb er echt superveel zin in....!!! Ik heb nu nog een proefkaart was 50 euro voor 10 lessen daarna word ik let voor 29,95 per maand allinn! Ik heb al veschilldende lessen gevoeld waaronder Kick and Punch dat is echt super gaaf met een bokspaal en echt goed om ff je agressie kwijt te zijn en ook nog eens super zwaar. En de leraar is lekker streng.. Verder dou ik ook wel eens body shake is ook heel leuk om te doen maar Zumba lijkt me toch leuker..... bij onze sportschool geven ze het 6 keer per week! 3 keer in de ochtend en 3 keer in de avond! in R'dam
Ik heb ook een proefles Zumba gedaan en vond het super! Alleen krijg ik mezelf niet gemotiveerd om elke keer alleen er naartoe te gaan. Maar mijn collega komt binnenkort in de buurt wonen, dus dan kunnen we samen gaan. Vanavond ga ik een proefles aquagym doen met een kennis. Ben benieuwd!
ik betaal 45 euro per maand aan de sportschool.. echt veel maar dat is dan wel incl. begeleiding, cursussen, voedingsadviezen als je wilt, cardiotheater (grote zaal met enorm tv scherm waar films worden gedraaid en je kunt cardio-en) en een uitgebreide sauna met alles erop en eraan. erg duur maar erg luxe.
Nou het was in 1 woord GEWELDIG deze donderdag gaan we weer!!! We hadden echt super enthousiaste mensen moesten meezingen en klappen.... in het begin ging dat allemaal goed maar na een kwartier kon ik geen boe of bah meer zeggen Het is dus best zwaar maar echt super leuk om te doen al struikelde ik wel nog een beetje over me eigenste poten
Leuk dat het zo leuk was! Hier was de proefles een drama! Geen wonder dat het zo goedkoop was Lerares was echt heel erg onprofessioneel, ze zei echt niks, totaal geen aanmoediging of iets dergelijks en was meer bezig met hoe z eruit zag. De sportschool was een vieze bende en er waren ook maar 10 mensen ofzo hahahha! Mijn vriendin en ik vonden het beide vreselijk. We gaan nu dus een proefles bij een andere sportschool volgen.