tandarts

Discussie in 'De lounge' gestart door belin, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben voor controle naar de tandarts geweest en ik heb twee gaatjes ! Nu moet ik 2 oktober terug om ze te laten vullen. Meiden, het is misschien heeeeeeeel kinderachtig maar, ik ben zoooooo bang voor de tandarts. Om me heen zegt iedereen dat ik me niet zo moet aanstellen maar, ik kan er echt niks aan doen. Zijn er meer meiden die hier last van hebben. Voel me nu zo n zeur als ik die reakties uit mn omgeving hoor :(

Liefs belin

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Yup, hier nog zo 1...
    Tijdens mijn zwangerschap was er zelfs een kies van me afgebroken en ik durfte maar niet heen.
    Toen kreeg ik ook nog eens kiespijn dus ik moest wel.
    Heb toen bij de tandarts van mijn zus maar een afspraak gemaakt want mijn huidige tandarts was een botte eikel en dan ben ik al helemaal bang...
    En... na jaaaaren van ellende heb ik eindelijk een tandarts gevonden die mijn angst bijna heeft weggenomen.
    Ik kreeg zelfs een schroef in mijn wortel maar echt... geen centje pijn gehad...
    Achteraf valt het altijd mee (meestal) en misschien, als je echt heel bang bent, kan je bij de dokter van die angstpilletjes krijgen...

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik moet maandag weer naar de tandatrts, ben er ook altijd zo bang voor, ben altijd blij als hij zegt dat ik niks heb, vorige keer had ik helaas een gaatje, zou ze met verdoving vullen, maar ze mocht beginnen zonder verdoving en voor ik het wist was het klaar en had ik ook geen last van de uitwerking van de verdoving, of die halve mond die je dan hebt, ik kon meteen weer lekker eten en drinken ;) je moet maar zo denken... het is zo voorbij en dan ben je er voorlopig maar weer vanaf

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607