Ik ben lid van de sportschool en betaal 35 euro per maand. Daarin zit Zumba inbegrepen dus ik ga het donderdag maar eens wagen...
Ik ga ook al een tijd elke week naar Zumba! Vind het echt een leuke les! Heerlijke muziek en vind het veel meer ontspannen dan bijvoorbeeld tae-bo wat ik ook doe (terwijl de les toch aardig actief is en iedereen aan het zweten is!). Het is ook altijd lachen en goed te volgen! Ben zelf niet zo van de pasjes maar hier kom ik goed in mee! Het is wel wat te druk bij ons vind ik! Het is natuurlijk erg populair op het moment! Er is nu een maximum van 50 personen in de les maar dat is nog veel en zo heb je niet veel ruimte. Gelukkig gaan ze binnenkort 3 lessen in de week geven! Ik betaal trouwens 20 euro per maand (jaarabbo) voor fitness,sauna,begleiding en alle groepslessen!
Ik doe het ook! Hier werken ze met strippenkaarten; 10 strippen, zijn 4 maanden geldig en dan kan je in die 4 maanden gewoon 10x gaan wanneer je zin hebt. Superhandig, hoef ik tenminste geen abbo bij de sportschool af te sluiten want dat was nou net niet wat ik wilde!
Ik heb eens zo'n proefles gevolgd, en vond het best wel leuk. Ook heb ik van mijn buurvrouw zo'n doe het zelf-DVD geleend, vond ik zelfs nog net iets prettiger. Het schijnt dat je 1000kcal per uur verbrand. Toch hou ik het lekker bij buikdansen, vind het heerlijk! Ik ben niet echt afgevallen hierdoor, wel is mijn taille smaller geworden en mijn houding stukken beter. Voel me na zo'n les heerlijk vrouwelijk en het is ongelooflijk hoe soepel ik ervan geworden ben.
Ik ben inmiddels 5 keer geweest en vind het ook super top! Ik doe nu 1x in de week zumba en 1x in de week fitness op de sportschool. Ik betaal 45,- per maand aan de sportschool.
Buikdansen lijkt me ook leuk! Soms wordt er bij Zumba bij ons weleens een les afgewisseld met buikdansen, erg leuk!