Zumba

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamaleonie, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Mijn zusje en ik gaan vanaaf voor het eerst naar Zumba...

Zijn er meerdere mensen die het doen hier en wat zijn jullie ervaringen?
    Het ziet er erg moeilijk uit namelijk:) Is het te doen?

2. giraf

giraf Niet meer actief

Ik heb het een tijdje gedaan en het is echt helemaal niet moeilijk hoor, je moet alleen ritme gevoel hebben.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb het ook een aantal keer gedaan en het is echt niet mijn ding. Je moet inderdaad gevoel voor ritme hebben en dat heb ik niet echt haha.

Veel plezier in ieder geval

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik vind het echt helemaal super!! :D
    in het begin moet je de pasjes wel leren, en die komen steeds weer terug in andere liedjes, bijvoorbeeld de salsa, merengue, rumba.
    veel plezier :D

5. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    ligt helemaal aan je instructrice/teur wij hadden 2 jonge dames die het leuker vonden dat zij het o zo goed konden en de groep maar niet meekwam.

Ik had het wel makkelijk het is helemaal mijn stijl van muziek en dansen (ik doe veel aan bubbling dansen) dus voor mij hielp het niet zo heel veel qua afvallen rond mn heupen omdat die spieren al zo getraind zijn ken wel paar andere dames die er veel kilos mee zijn afgevallen:D

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Het is superleuk! Er was van de week nog een topic over, moet je anders even via de zoekfunctie bekijken.

Overigens zijn sommige pasjes lastig maar als je ze een paar keer doet dan komt het wel goed hoor.

7. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik vind het ook erg leuk om te doen!

Doe het elke dag 20 minuutjes hier thuis, als de kindjes slapen:D
    Vind het helemaal niet moeilijk maar je moet inderdaad wel gevoel voor ritme hebben.

Ik doe het nu 2 maanden ongeveer bijna elke dag en ik begon met 80 kilo en weeg nu 72!

Daarbij let ik wel op mijn voeding.
    Maar niet extreem ofzo.
    Vind het wel goed om vol te houden zo!

Soms gaan die 20 minuutjes zo snel...

8. val

val Bekend lid

16 mei 2007
    963
    0
    0
    Ik vind het ook super!! ik heb het ruim een jaar gedaan voordat ik zwanger werd, nu ben ik zoo moe dat ik dat uur niet vol hou, dus ben er ff mee gestopt! maar heb het ook thuis, wil het ook thuis gaan doen en na mijn zwangerschap begin ik er weer mee zodra het kan! het is echt een heerlijk uurtje ontspannen en lachen vind ik, je moet idd wel ritme gevoel hebben dan kan je wat sneller mee en is het heel leuk

Veel plezier!!!!

Deel Deze Pagina