wc blokje en houder door gespoeld

Discussion in 'De lounge' started by Iggylover, Jan 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mijn man, mijn zoontje en ik gisteren gezellig naar vakantiebeurs harstikke gezellig komen we thuis spoelt mijn man per ongeluk het blokje met houder en al door wc:x

heb al staan schudden met de wc borstel maar niets
    het water loopt heel langzaam weg

wat nu??? kunnen we zelf nog wat aan doen??? mijn man gaat uit zijn werk vandaag even zo'n trekding halen... hopen dat het helpt:(

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hebben jullie de wc pot al los gemaakt?

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    kan dat??? bij ons is alles afgetegeld

4. luuus

luuus Niet meer actief

hebben wij ook wel eens gehad indd dan moet je de wc pot los maken... vandaar dat wij die dingen ook niet meer in de wc hangen.. succes!!

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hopelijk krijg je hem eruit en anders moeten ze het van een bedrijf komen doen (mijn broer werkt bij een bedrijf die dat ook doen en hun adviseren die houders niet in de wc te hangen want dit is
    een veel voorkomend probleem.
    Hopelijk krijg je hem er zelf uit.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

misschien heel stom hoor maar zit ie zover dat je er niet meer met je hand bij kan? ( heb geen idee hoe zoiets gaat) maar anders proberen met je vingers te pakken

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja heb ik al geprobeerd maar voel niets heb nu een tuinslang er door geschoven en die kwam zeker anderhalf meter erin maarre lost niets op
    hij spoelt nu wel weg maar langzaam...
    mijn man gaat zo'n trekveer halen als hij uit zijn werk komt dus ik moet leren geduld te hebben

8. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    oeps...

Ik vraag me af of zo'n trekveer helpt. Dat is alleen voor hele proppen afval.
    Je hebt ook bedrijven die je kunt bellen. Gewoon zeggen dat je niet weet wat erin zit.

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Yep ik heb het ook gehad. Heb de afvoerbuis losgehaald. Was niet een fris karweitje kan ik je melden maar ik kon de hele boel er zo uithalen. Sindsdien hangt er bij mij niks meer in toilet ;)

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Waar dan hangen? op de muur?

Share This Page