15 juli heb ik een eerste afspraak bij de dermatoloog voor mijn spatader , ik wil hem laten verwijderen . Nu staat er in de brief dat ik genoeg tijd moet inplannen voor de afspraak omdat de afspraak wel 2 uur kon duren Word ik dan meteen geholpen denken jullie ? of zou het een andere reden hebben ? er staat verder niets anders bij in de brief . natuurlijk kan ik morgen ook even bellen maar ben gewoon benieuwd wat jullie denken
Ik heb het ook laten doen (10 jaar geleden) en wat ik me kan herinneren is dat je eerst de spataders laat bekijken om te beoordelen hoe ze weggehaald moeten worden. Dus nee denk niet dat je meteen geholpen word!
mijn vriend gaat ze 2 juli laten weghalen en daarvoor heeft hij een onderzoek gehad met echo waarvoor ze een uur rekenen maar wat maar 15 min. heeft geduurd ook een gesprek met de arts en steunkous aanmeten is gebeurd. Hij laat ze laseren. veel succes ermee
Bij mij zijn ze toen gespoten, maar nu 10 jaar later en een zwangerschap heb ik ze weer dus zit ook te denken aan laseren.
Ik had ook een spatader. Ik heb hem begin dit jaar laten laseren. Eerste afspraak duurde een kwartier ongeveer. Doormeten ed. 2e afspraak (het laseren) duurde al met al een goed half uur. Ze hadden toen ook ruim gepland circa 1 1/2 uur.
wat is dan het verschil tussen laseren en spuiten ? en hebben jullie er (veel) pijn van gehad ? hoor overal dat het flink zeer doet . ( ben niet zo'n piepert en wil er gewoon vanaf dus maak me er niet echt druk om ofzo)
ik heb er een jaar of 10 geleden een hele grote weg laten halen. ik ging eerst op het spreekuur en daar werd gekeken. toen kreeg ik allerlei onderzoeken een echo en met contrastvloeistof enzo. waar gewoon ook weer een afspraak voor gemaakt werd.daar bleek dat in een grote slagader de klepjes op zijn kop zaten en dus het bloed terug liep en dat ik daardoor die bult in mijn knieholte kreeg en daaronder al die spataderen. die grote slagader is operatietief verwijderd. en dat ging met dagopname.daarna heb ik een steunkous aangemeten gekregen bij een winkel voor medische toestanden en na een half jaar heb ik nog een controle gehad op het spreekuur in het ziekenhuis. ik heb er na de zwangerschap weer meer bij gekregen dus moet eigenlijk ook weer terug. ik heb toen ook wel gehoord dat ze ze soms wegspuiten. ik kan me voorstellen dat dat wel meteen gedaan wordt maar dan moet je wel een steunkous meebrengen en die heb je denk ik nog niet of wel? zou gewoon eventjes bellen wat de beodeling is.