ZUmba!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door flixbilly, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Dag mensen,

Zijn er hier dames die ervaringen hebben of iemand kennen die ervaring hebben met zumba?

Ik ben sinds deze week begonnen met zumba in combinatie met gezond eten. Nu vraag ik mezelf alleen af val je echt af van zumba als je actief meedoet? En krijg je er een mooi figuur van.
    Nog 1 laatste vraag hoe vaak en hoe lang zou je zumba moeten doen voordat je resultaten gaat zien?

Ik weet ieder lichaam werkt anders, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Sabrina

2. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi ik
    heb ook aan zumba gedaan en had best goed resultaat moet ik zeggen.
    ben toen ook gezond gaan eten en ja hoor de kilos gingen er af.
    tot ik er achter kwam dat ik zwanger was toen ben ik er mee gestopt. jammer genoeg. nu ben ik er niet meer aan begonnen kan er geen tijd meer voor vrij maken. maar ik ben toen 12 kilo af gevallen en voelde me echt heel erg goed daar bij en had zeker ook veel meer uithoudingsvermogen. ik vond het echt wel pittig in eht begin maar dat went ook.

heel veel plezier

3. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    ik deed ook zymba 5x in de week tot ik zwanger werd, bij mij hielp het niet, maar dat komt (denk ik) omdat ik altijd al op kontje schut muziek dans:p bachata salsa e.d dans ik al vanaf vroeger en dus zijn die spieren al "getraint" bij mij en verbrand ik door die dansen dus geen vet, mn vriendin is wel wat kilo's kwijtgeraakt erdoor.. en die deed het maar 2x in de week.

Deel Deze Pagina