Ik had pas de dvd's voor thuis, maar vond er niks aan, vond die instructeur ook verschrikkelijk haha. Heb ze voor hetzelfde geld weer verkocht :-D. Denk dat het in een sportschool als groepsles wel leuk is, maar thuis voor de tv blegh
Ik doe 2 keer per week zumba, ik vind het erg leuk. In het begin is het nog niet zo intensief vond ik, ik moest vooral de pasjes leren. Nu ik de pasjes ken, ben ik veel intensiever bezig. Ook doe ik er nog danza bij, lijkt op zumba, want ze gebruiken veel dezelfde pasjes.
Ik heb het een paar keer geprobeerd en ik ben er niet geschikt voor. Ik heb geen ritme gevoel dus voor mij was het te ingewikkeld.
Leuk!! Ik heb de zumba dvds voor de wii, werkt supergoed! Zweet me in ieder geval het lazerus In het echt is het ook leuk, maar de paar keer dat ik in de sportschool geweest ben kende iedereen de pasjes, behalve ik... Was niet heel motiverend
Ik vond het ontzettend leuk!!!! Echt een aanrader! De pasjes lukte mij alleen niet, dus dat vond ik best ingewikkeld. Ik zou er zelf niet meer voor kiezen, ondanks dat ik het hartstikke leuk vond. Ik vond mezelf namelijk echt voor paal staan toen ik het deed. Ik hou er niet van als ik de allerallerallerslechtste ben. Ik deed het samen met een vriendin en ben gelijktijdig begonnen - maar toen zij na week 3 al op drie niveaus hoger zat qua danspasjes, zag ik het somber in. Ik heb het abonnement afgemaakt en ben ermee genokt. Voor mij eerst dansles voordat ik Zumba ga doen, want dan heb je al een voorsprong.
Ik doe het thuis voor de wii! Erg leuk. Je kan van simpel naar moeilijker. Je valt ervan af en heb plezier! Ik zeg doen!
Heerlijk een lesje Zumba. Jammer genoeg komt het er de laatste tijd niet van. Hopelijk kan ik het snel weer oppakken.
Ik heb ook de zumba voor de Wii, maar vind dat niet zo fijn. De danser ziet er zo nep uit (duh het is een spel haha) waardoor ik niet echt gemotiveerd raak.. een 'echt' persoon lijkt mij veel leuker..
Heerlijk is het Zumba...! Ik ga zeker 2 x in de week soms 2x haha Wel een "echte" les niet via een dvd en ik heb ook geen ritmegevoel, maar dat maakt niet uit.. ik kan me heerlijk uitleven