Ik heb een stomme vraag De luiers van mijn zoontje ruiken zuur, ook ruikt hij uit zijn mondje wat zurig als hij bv heeft gehad. Komt dit door de shoarma die ik gisteren heb gehad?(zonder knoflooksaus) ik heb het namelijk nooit eerder geroken en gisteren heb ik voor het eerst weer shoarma gehad (krampjes periode is volgens mij bijna voorbij )
Nee, is gewoon maagzuur wat je ruikt en dat heeft denk ik niks te maken met de shoarma (vlees + kruiden). Je eet denk ik wel vaker gekruid vlees en knoflook? Als hij verder geen last heeft van dat zuur is dat alleen maar fijn!
Nou dit was de eerste keer dat ik weer goed gekruid eten heb gegeten omdat hij zoveel last had van krampjes durfde ik nooit goed. Maar ik weet het denk ik al, mijn oudste heeft buikgriep. Ik denk dat hij het ook heeft...
Bij mijn zoontje ruiken de poepluiers inderdaad altijd een beetje zurig.. een lucht die je moeilijk kunt omschrijven. Maar ik eet heel normaal en hij heeft ook niet overdreven veel poepluiers of zo. Ik weet niet of andere dames hier het ook ervaren maar volgens mij heeft het niets te maken met wat je eet. Het is - denk ik - gewoon de geur van borstvoedingspoep! In elk geval bij mijn zoontje dan.