smalle positie jeans

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mris, Mar 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mris

Mris Actief lid

Feb 13, 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een positie jeans die echt smal valt. Normaal heb ik altijd broeken maat 25/26 aan. Ik had al een paar broeken besteld (maat 25 en 26) maar ze vallen nog allemaal zo groot om mijn benen en ook bij de kruis:( ik heb echt benen die lijken op sate stokjes blijkbaar..
    Wie kan mij helpen, wat is een fijne jeans die echt smal valt? Liefst een skinny jeans en dan ook nog een lichte kleur?

2. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    H&m valt redelijk small, ze hebben jeans vanaf maat 34 dacht ik maar die zijn wel echt skinny

3. Mris

Mris Actief lid

Feb 13, 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Daar heb ik er al een van gehad tijdens mijn vorige zwangerschap, maar vind ze niet zo lekker zitten. Om mijn benen zitten ze idd erg fijn, maar knellen heel erg bij mijn buik. En dat is natuurlijk niet de bedoeling;)

4. Doornroosje1987

Doornroosje1987 Bekend lid

Oct 25, 2014
    593
    1
    0
  5. jodi0909

jodi0909 Actief lid

Apr 17, 2014
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf maat 26 en ben ook smal gebouwd, de broeken van mamalicious zaten bij mij goed

6. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Daar heb ik dus ook last van! Mijn benen zitten ze mooi maar als mijn buik zo doorgroeit gaat de band niet meer passen ( en zo een extreme buik heb ik nieteens)
    Dacht dat ik de enige was :)

7. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

Jun 14, 2014
    328
    155
    43
    Ik heb er toen een paar gehaald bij de Prenatal van Mamalicious. Vallen heel skinny.
    Maar houd in gedachte dat je benen aan het einde van de zwangerschap niet heel 'skinny' meer zijn, haha. Ik houd nu met 36 weken behoorlijk vocht vast en dus pas ik de skinny broek nu niet meer aan.

8. Mris

Mris Actief lid

Feb 13, 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    @Kaasschaaf, Ik heb nu ook een broek van mamalicious en die zit vrij goed. Heb er toen 1 bij besteld (zelfde maat, allebei skinny) maar die is weer veelste groot. Dus het merk zelf zegt niet echt hoe het valt helaas.
    Welk model van mamalicious heb je dan?
    Tijdens mijn vorige zwangerschap geen last gehad van vocht vasthouden, mijn spillebeentjes bleven gewoon dun;)

@Joanne, ik vind ze echt vreselijk. Mijn buik begint al echt groot te worden, ik krijg echt last van die buikband.

9. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Hier ook erg dunne beentjes heb het probleem voor ik zwanger was al opgelost met leuke hippe jurkjes en een legging eronder aan. Ik krijg er altijd complimenten over dat ik leuke jurkjes aan heb. (desiqual, King louie) ik heb nu positie jurkjes van (love 2 wait) gekocht en ga op dezelfde toer door, leggings rekken lekker mee en zitten snel wel goed. :)

10. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

Jun 14, 2014
    328
    155
    43
    Het is het slimfit model. Wellicht zijn mijn benen dan wat steviger en past het zo beter;)
    Ideaal als je geen vocht vasthoud in je benen. Ik schrok me echt wild toen ik op een dag mijn beide bovenbenen tegen mekaar aan voelde schuren:$ Haha dat was ik niet gewend!

Share This Page