Ik heb een vraagje. Vandaag moeten we naar een verjaardag, en nu krijgt diegene waar we naar toe moeten een rondleiding in het PSV stadion. Ik heb alleen nog geen intreebewijs dus wilde het via een kadobon doen. Alleen hoe maak ik zoiets en wat zal ik er voor tekst opzetten? Kan iemand mij helpen.
Je koopt gewoon een leuke kaart en print een leuk tekstje met plaatjes en deze plak je in de kaart. ZO van van harte gefeliciteerd met je ** verjaardag. Hierbij een tegedbon voor een rondleiding door het PSV stadion. Datum er evt bij. En het logo van PSV ernaast Leuk toch?
Kijk eens op deze site cadeau zelf maken gratis op Party-Gifts hier kan je allerlei leuke dingen uitprinten... Er zitten ook kadobonnen bij die je kan maken veel plezier
WAt een leuke site chantal 1984 verder frutsel ik wat met word ofzo in elkaar. Tekst en een plaatje en klaar
Het is idd een leuke site .. en mensen vinden het altijd super origineel als ze bv een flesje wijn krijgen met een leuke tekst of foto er op , wij hebben dit bij de opa's en oma's uit naam van Kyano al verschillende keren gedaan ( niet alleen maar wijnflessen hoor ) en die vonden het prachtig