Hallo allemaal, Ik heb mijn vraag ook al aan de verloskundige gesteld, omdat ik er zo onzeker over ben maar ik wil ook graag van jullie weten of jullie dit wel eens hebben gehad. Zo nu en dan heb ik een zeurende menstruatiepijn in de onderbuik. Maar ik heb ook al 2 keer gehad dat dit echt super heftig was, en ik wist niet hoe ik het had. Het deed zo'n pijn. Ik had dit soms ook wel eens, de 1e dag van mijn ongesteldheid. Nu schrok ik gisteren ergens van, en toen kreeg ik ineens zo'n heftige menstruatiepijn. Het duurde zo'n 10 minuten voordat de pijn wegzakte. Ik ben nu 7 weken zwanger. Vanochtend had ik er weer extreem last van. Ik werd er helemaal misselijk van, flink zweten en ik dacht dat ik flauw ging vallen zo erg. Herkennen jullie dit? Liefs mij
Hoi Ja, ik heb het ook gehad.. Mijn huisarts wist niks te antwoorden en ik ga nu naar een maagdarm lever arts om uit te zoeken waar die krampen vandaan komen...
Hoi! Ik heb wel last van krampen gehad die inderdaad aanvoelen als menstruatiepijn, maar ik werd er niet zo beroerd van zoals ik bij jou lees. Bij mij waren het gewoon groeikrampen, het oprekken van de baarmoeder. Als je er niet gerust op bent ga je toch gewoon terug naar je VK?!