Gebruiken sommigen van jullie lidl produkten voor de beeb?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jucade, Oct 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Was ik benieuwd naar, en hoe vinden/zijn die produkten. En welke gebruik je dan? Dit ivm minder geld straks. Dus dan ben ik wel benieuwd.

2. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Ik weet dat er heeeeel veeeel moeders zijn die zweren bij de Lidl luiers..Zelf ben ik er niet zo'n fan van, mijn zoontje lekt er doorheen, maar dat scheelt per kind. Ik heb ook de billendoekjes geprobeerd, maar Milan had/heeft een heel gevoelige huid en de Lidldoekjes zijn wat zwaarder geparfumeerd en dat ging niet helemaal goed. En ze zijn wat dikker dan die van bv. de Etos...

Gewoon proberen. Mochten de Lidlproducten niet bevallen, dan kun je ook altijd nog de eigenmerk produkten proberen van drogisterijen. De luiers van het Kruidvat zijn heel fijn..En die eigenmerk produkten zijn ook een stuk goedkoper dan de gerenomeerde merken...

3. BlueGirl

BlueGirl Actief lid

Nov 21, 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Ik ben dus een van de moeders die de luiers en luierdoekjes van de Lidl heerlijk vindt, helaas is de Lidl net even te ver van ons vandaan dus gebruik ik nu bumblies (luiers) (ongeveer 7 euro per pak) die zijn ook heel goed en goedkoop, verder haal ik de luierdoekjes bij het kruidvat (europrofit geloof ik) (ongeveer net zo duur als die van de Lidl) die is ook niet duur en wel goed!

Liefs Wendy

4. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mijn vriendin vind de luiers van de liddl ook fijn! maar hahah neit lachen he!
    Ze vind ze niet leuk want het zijn jongens motiefjes en zij heeft een meisje! hihihi grappig man!

5. patries38

patries38 Bekend lid

May 2, 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik gebruik de broekjes luiers voor mijn peuter, en die zijn prima. Ook de doekjes zijn prima, kun je gerust gebruiken, scheelt een stuk in kosten!
    Verder gebruik ik ook de shampoo, en de babybadschuim, ook daarmee een besparing en erg tevreden. Mijn jongens zijn wel drie en vijf.
    Moet wel zeggen dat ik voor een pasgeborene toch weer even overga op de pampers Newborn, en zwitsal, maar alleen de eerste periode. Misschien onzin.
    Trouwens boodschappen bij de Lidl, het scheelt een hoop!
    We hoeven nu niet erg te kijken naar onze uitgaven maar we hebben wel zo'n periode gehad dat we echt zuinig aan moesten doen, daar heb ik veel van geleerd, en ik doe het nog steeds zo, ben het gewend, en waarom ook niet?
    Dus, succes
    groetjes Patricia

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik weet niet in hoeverre de aldi en lidl op elkaar lijken hoor maar wij hebben nu 2 keer de luiers van de aldi gehad maar ben er toch niet over te spreken. De doekjes al helemaal niet. Die vind ik niet vochtig genoeg en veel te sterk geparfumeerd.

Wij zweren bij pampers en de sensitive doekjes van pampers

7. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Aldi en Lidl luiers zijn niet met elkaar te vergelijken ;)

8. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    ik ben ook heel tevreden over de lidl luiers doekjes koop ik altijd de zwitsal olie doekjes want die laten een laagje achter op de billetjes. Verder heb ik welles dat baby badschuim van de lidl geprobeerd, ruikt ERG lekker maar of t heel goed is weet ik niet, ze worden er vast wel schoon van :p

Share This Page