de bv komt helemaal mn strot uit ik weet niet meer wat ik moet doen mijn zoontje had rs virus dus slecht drinken 3 dagen in t zh gelegen . daarna spruw dus weer slecht drinken . bij de dokter geweest spul gekregen en afgelopen ma was t nog niet weg . gebeld en kon vandaag pas terecht:x kom ik daar zegt ie dat t geen spruw is en moet een week wachten op de uitslag van een kweek die die net gedaan heeft t arme kind drinkt bar slecht en huilt veel . dus zit al weken zo te klote een fles wil die ook niet , ik weet echt niet meer wat ik moet moet morgen weer gaan werken en wil dat echt niet zo kan wel janken zo klote gaat t heb een lk gebeld kan daar pas maandag terecht dus moet zo ook nog t weekend in terwijl ik za en zo moet werken . ik kan t niet hoor
he wat vervelend om te horen, het zit je niet mee. Goed dat je zelf al zoveel actie hebt ondernomen, door naar je huisarts te gaan en een lk te bellen. Jammer dat die lk pas na het weekend kan komen. Ik denk echter als ik jouw verhaal lees, dat het belangrijk voor je is dat er nu iemand komt! Via deze link: Zoek Lactatiekundige IBCLC | Particulieren | NVL Borstvoeding – zeker over borstvoeding kun je een andere lactatiekundige vinden bij jou inde buurt, bel even rond en kijk of er iemand bereid is om vandaag nog even bij jou langs te komen. Succes! Mirjam