Sorry dat ik het hier ook neerzet, maar ik het andere topic is het niet zo druk Ik moet volgende week maandag weer beginne met werken. Mijn meisje krijgt nu nog 5 voedingen op een dag: 07.00 bv 11.00 fv 15.00 fv 19.00 fv 23.00 bv Ik werk in de kinderopvang en moet dus als ik een vroege dienst heb om 06.00 al de deur uit. Hoe doe ik dit met de voedingen? Ik moet haar dan zo rond 05.00 al de borst geven, dat is dus ruim 2 uur eerder als dat ze normaal wakker wordt, hierdoor worden de andere tijden dus ook vroeger en kom ik uit op een extra fles op die dagen. Is dat erg? Ik ga 2 dagen werken, waarvan ik meestal 1 late dienst heb en dus ook 1 vroege dienst. Hoe kan ik dit het beste doen?
Ik gaf ook nog borstvoeding toen ik weer begon met werken.. Ik werk ook in de kinderopvang. Maar als ik een vroeg dienst had kolfde ik thuis en kreeg de kleine op de normale tijden de voedingen. Weet niet waar je dochter zelf naar toe gaat. Die van jij naar oma en kon ze daar rustig een flesje drinken Succes ermee
Ow, dat is ook nog een optie idd! Mijn meisje gaat ook naar de oma's, maar hoe was ze dan als je dr wakker maakte? Ze wil normaal gesproken, als ze eenmaal wakker is smorgens, ook wel gelijk drinken en heeft dan niet zoveel geduld! Ze moet dan aangekleed worden en gelijk weg, zonder wat te eten.....
Ik geef flesvoeding. Maar meestal kreeg ze de eerste fles pas tussen 8.30/9.00 uur, omdat ze dan pas wakker werd. Toen ik weer ging werken (en zo gaat het nu nog steeds) pluk ik haar om 7.00 uur uit bed en gelijk de maxicosi in. Bij oma krijgt ze haar kleren aan, een schone luier en dan meestal rond 7.45 uur de fles. Dit gaat heel goed. Hoop dat het bij jullie ook zo gaat straks!
Wij wassen of badderen ons meisje de avond voor dat ze naar het kinderdagverblijf gaat. Dat is 's morgens teveel gedoe in korte tijd. Een pyjama heeft ze hier nog steeds niet aan hoor gewoon makkelijke kleertjes; legging en shirtje.
Ik doe ze op mijn werkdag ook niet in het badje, sla dan maar een daagje over want is idd teveel tijd en dan geniet ze er ook niet van. ik doe nu meestal wel een pyama aan, soms wel in de kleertjes als ze idd een shirtje en legging aanheeft, maar die kleertjes stinken dan zo naar de plas de volgende morgen, dat ik haar toch om moet kleden, dus dan kan ik net zo goed een pyama aandoen Het is gelukkig goed gegaan! heb haar rond 06.00 eruit geplukt, eten gegeven, aangekleed en in de maxi. Om 07.30 sliep ze alweer lekker in bed bij oma! dus hoop dat dit zo voortaan gaat! dan haalt ze die slaap wel in...