Zure mensen op mijn blog: ff klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 28 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee, ik herken het niet, commentaren zijn eigenlijk altijd leuk of opbouwend. Maar goed, een foodblog is natuurlijk ook wat anders dan een bespaarblog :). Wat betreft besparen proberen mensen elkaar volgens mij altijd te overtreffen en hebben ze dus vaak wat te miepen ;)

2. Islah

Islah Niet meer actief

Wat eten betreft ook wel... Nou ja als het om gezond eten gaat dan. Kan me dus juist wel voorstellen dat als je een receptenblog hebt er ook vaak zuurpruimen komen zeggen dat je te ongezond kookt?

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou dat valt eigenlijk heel erg mee. Ik richt me ook niet op die groep. Maar op andere blogs, die wel op specifieke groepen zoals suikervrij of koolhydraatvrij zijn gericht, of paleo, of wat dan ook, zie je het wel veel meer idd.

4. Islah

Islah Niet meer actief

Ja misschien nemen ze ook niet eens de moeite om jouw blog te bekijken haha.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja is ook raar. Ik weet ook niet wat die mensen daar dan te zoeken hebben? Gewoon niks beters te doen of zo? Per toeval? :(

6. Ik post ook wel een vegetarische recepten en dan krijg ik ook altijd van die mopperreacties dat er niet genoeg eiwitten in zitten, of dat het teveel calorieën is enz... :p

Volgens mij ligt het dan toch echt aan de doelgroep. Al moet ik zeggen: degene die zelf ook consuminderblogs bijhouden reageren altijd leuk, maar het zijn altijd van die mensen die a. anoniem reageren of b. waar je nooit wat van hoort, tenzij ze iets te mopperen hebben...

7. Islah

Islah Niet meer actief

Dat valt mij ook op! Dat was ook zo toen je nog kon reageren op de blog van Teunie. Al kreeg zij wel eens te horen dat ze bepaalde dingen beter niet kon melden aan mensen buiten haar kerkgemeenschap om (een foto van haar net zindelijke zoontje bijvoorbeeld). Al snap ik niet helemaal waarom een kerkganger dat wel zou mogen zien en een 'buitenstaander' niet, maargoed...

Ik heb even voor de grap je post bekeken over die droger en wow wat een stomme reacties zeg. Zo kinderachtig.

8. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Je weet dat meeste Nederlanders pas gelukkig zijn als ze kunnen mopperen over iets he? Kijk maar eens om je heen. Omdat internet anoniem is, zijn de reacties alleen maar heftiger. Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden naar je blog, dus ga zo even kijken.

9. O, die link onder mijn post is wéér een andere blog :p

Ben nogal fan van schrijven :) Oeps! En op mijn bespaarblog probeer ik me enigzins in te houden om niet teveel over Tobias de schrijven :p Lukt niet altijd, maargoed ;)

10. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83

HAHAHAHAHA! Precies, Bolkje, vroeger in de oorlog waren ze blij als ze überhaupt een blog hadden, wat zeur je nou:D?

11. MadebyCET

MadebyCET Lid

9 feb 2014
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    #31 MadebyCET, 29 dec 2014
    Laatst bewerkt: 29 dec 2014
    Ik lees je blog juist graag, maar anonieme reacties zou ik als ik jouw was niet meer toestaan, als ze niet met hun eigen blog willen reageren, hoeven ze helemaal niet meer te reageren. en bekijk eerst de reacties voor ze neergezet worden, dan wordt het heeel snel een stuk minder met gezeur en alles

Haar blog heeft ook een paar puntjes hierover: https://hetlevenenik.wordpress.com/ misschien wel een tip voor jou ;)

ps. ik reageer ALTIJD met blog, en bij mij is anoniem reageren ook uitgeschakeld, geen zin in van die eigenheimers die alles beter schijnen te weten maar niet het lef hebben om met hun blog of naam te reageren :D

12. O ja, Immie die ken ik ook wel ;) Ik zie haar wel eens langskomen bij de reacties, maar omdat ze een wachtwoord op veel van haar blogs heeft volg ik haar blog niet echt....

Ben nu wel benieuwd achter welke blog jij dan zit ;)

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pfff wat vervelend zeg. Dat is een van de redenen waarom ik enorm twijfel over een blog. De reacties uitzetten wil ik ook weer niet, want dan kan ik ook wel in een dagboek o.i.d. schrijven.. (Vind ik dan he, is een mening natuurlijk)

Ik heb alleen de OP gelezen dus misschien is het al lang gezegd hoor, maar soms heb je de optie dat je eerst reacties goed moet keuren voor ze er komen te staan. Misschien zoiets?

14. MadebyCET

MadebyCET Lid

9 feb 2014
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haar blog op blogger was altijd leuk om te volgen, nu volg ik haar ook, maar niet meer als toendertijd.

Op mijn oude blog kan ik al meer als een jaar niet meer opkomen (geen idee hoe dit komt) maar er wordt nog een enkele keer een blog neergezet, is wel grappig maar geen idee of er nog iets aan te doen valt.

Maar jah ik ben nu na een hele lang blogpauze opnieuw begonnen met een nieuw blog, na de kerstvakantie ga ik er mee verder, enne ik zal wel reageren op je blog :D

Deel Deze Pagina