Goedemorgen dames, Graag zou ik jullie het volgende willen vragen. Vorige week dinsdag is onze dochter geboren. Ze heeft een goede start gehad en het gaat prima. Sinds gisteren drinkt zij echter haar flesjes niet meer leeg. Tot aan 70 cc waren de flessen in no-time leeg. Maandagmiddag begon ze echter te spugen na een fles, soms met hele golven. Het spugen is sinds gisteren gelukkig gestopt, maar nu laat ze dus zo'n 30 a 40 cc staan, terwijl ze 90 cc zou mogen. Ze is minimaal afgevallen, slechts 90 gram ( geboortegewicht 3510 en laagste gewicht 3420 ), alleen komt ze nu ook niet meer aan. De afgelopen dagen schommelt haar gewicht: zondag woog ze 3460, maandag 3440 en gisteren weer 3460. Ze komt dus verder niet echt aan, maar als je ziet hoeveel ze poept is dat misschien ook niet zo gek. Verder is het een heel tevreden en rustig meisje. Ze slaapt zo'n beetje van voeding tot voeding en 's nachts slaapt ze zelfs al 6 uur aaneengesloten. Het is dus een enorme slaapkop en vaak valt ze tijdens het drinken in slaap. Ze is dan ook niet meer wakker te krijgen, ook niet als we haar tussendoor verschonen. Ze slaapt vervolgens prima. Je zou dus zeggen dat ze het prima doet, maar vanwege het feit dat ze zoveel laat staan maak ik me toch een beetje zorgen. Een heel verhaal, maar kan dit kwaad? Alvast bedankt! gr Marloes
Hoi hoi, Even een vraagje..... heb je geen kraamzorg en wat zegt die ervan? En de verloskundige? Die zou ik even bellen. Het kan aan van alles liggen. De verloskundige komt wel langs als je haar belt hoor. Groetjes Adrienne
Kraamhulp was gisterochtend voor het laatst en het laten staan van voeding is sinds gistermiddag. Heb het dus niet meer kunnen vragen. Aan de verloskundige had ik niet gedacht, zal haar eens bellen. Bedankt