Zure smaak achterin mond

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Foxter, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben nog niet zolang zwanger, maar heb steeds zo'n vieze zure smaak achterin mn mond. Is dit herkenbaar? En kan je er iets aan doen?

Alvast bedankt :)

2. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Dit heb ik ook, een nare smaak in de mond. Ik poets wat vaker mijn tanden en neem een kauwgompje:)

3. Iefie

Iefie Niet meer actief

Misschien een beetje maagzuur? Dan helpt een Rennie wel! Check wel even de bijsluiter, maar volgens mij mag je die gewoon nemen tijdens de zwangerschap.

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Denk ook aan maagzuur.. rennies mag je tijdens de zwangerschap gewoon nemen, en nog veel ook :)

Waren mn beste vriendjes bij de vorige zwangerschap :)

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik heb het ook !

6. indy1972

indy1972 Lid

7 feb 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel een rare vissmaak in mijn mond, snapte er eerst niets van maar toen bedacht ik me dat ik vitamine pillen zwanger slik met visolie! Haha.... Dat zal het zijn. Echt smerig!

7. Iefie

Iefie Niet meer actief

Visolie is heel goed, slik het nu ook op advies van VK ook omdat ik nauwelijks vis eet. Maar het is een partij ranzig zeg!! geef mij liever het zuur maar hoor ;)

8. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het enige wat bij mij hielp was wat vaker tandenpoetsen en bevallen...

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik poets nu ook heel vaak. Tis geen maagzuur, ik spuug me elke dag een paar keer helemaal leeg, heb daar ook medicijnen voor, en spoel na het spugen mijn mond en poets na een half uur mijn tanden. Maar dan blijft de smaak nog steeds hangen.
    Het zal wel iets hormonaals zijn ofzo, het is geen "overgeefsmaak", tis alleen heel zuur...

Deel Deze Pagina