Hoi meiden, Ik ben nog niet zolang zwanger, maar heb steeds zo'n vieze zure smaak achterin mn mond. Is dit herkenbaar? En kan je er iets aan doen? Alvast bedankt
Misschien een beetje maagzuur? Dan helpt een Rennie wel! Check wel even de bijsluiter, maar volgens mij mag je die gewoon nemen tijdens de zwangerschap.
Denk ook aan maagzuur.. rennies mag je tijdens de zwangerschap gewoon nemen, en nog veel ook Waren mn beste vriendjes bij de vorige zwangerschap
Ik heb wel een rare vissmaak in mijn mond, snapte er eerst niets van maar toen bedacht ik me dat ik vitamine pillen zwanger slik met visolie! Haha.... Dat zal het zijn. Echt smerig!
Visolie is heel goed, slik het nu ook op advies van VK ook omdat ik nauwelijks vis eet. Maar het is een partij ranzig zeg!! geef mij liever het zuur maar hoor
Ik poets nu ook heel vaak. Tis geen maagzuur, ik spuug me elke dag een paar keer helemaal leeg, heb daar ook medicijnen voor, en spoel na het spugen mijn mond en poets na een half uur mijn tanden. Maar dan blijft de smaak nog steeds hangen. Het zal wel iets hormonaals zijn ofzo, het is geen "overgeefsmaak", tis alleen heel zuur...