Dames, ik ben 19 wkn en 3 dgn, en ik voelde me beeb wel elke dag ploppen in mijn buik. Eregister, voelde ik het al wat minder. Maar gisteren heb ik mijn beeb helemaal niet gevoelt. ( tot nu toe.. Ik wacht er nog steeds op ) Is dat normaal, maak me wel een beetje zorgen.. ook omdat het me eerste zwangerschap is. Liefs,
pas met de 28 weken hoor je de baby ELKE dag goed te voelen Je baby heeft nu nog veel ruimte in de baarmoeder en is nog niet zo sterk dat je alle bewegingen steeds voelt vaak voel je de baby tijdens de eerste zwangerschap pas rond de 20 weken ( en als de placenta voor ligt kan dat nog wel wat langer duren ) dus je hoeft je helemaal geen zorgen te maken ( ik voelde overigens met de 19 weken nog helemaal niks )
Je hoeft je baby nu nog niet elke dag te voelen. Hij is nu nog zo klein. Als hij zich nu omdraait kan het zo zijn dat ie tegen de placenta aanschopt en dat je het dan dus niet voelt. Geen zorgen
Dat stelt gerust, Dacht even dat ik dan gek was met het voelen van de beeb Maar glukkig niet, mijn verloskundige zei dat het rond de 18 weken al wel kan, verschilt allemaal weer. Geniet er elke keer weer van.. Bedankt voor reacties!
dat kan zeker, zeker als de placenta achter ligt. maar dan nog voel je de baby met die termijn echt niet elke dag of even krachtig. ik voelde de baby met 20.5 week....en dan soms gewoon dagen helemaal niet nu voel ik 'm elke dag veeeeeeeeeel en goed ( mag soms wel wat rustiger daar in mn buik )
Maak je maar geen zorgen. Als het goed is hoef je je baby pas na de 28e week elke dag te voelen. Ik voelde de baby eerst een paar dagen heel actief en daarna weer wat minder. Het ligt er inderdaad ook aan hoe je beeb ligt.